Tas variklis per automatinę transmisiją suka visus keturis Columbus ratus. Be to, galiniai automobilio ratai yra vairuojami – prie mažesnių greičių jie gali pasisukti 15 laipsnių kampu, taip stipriai pagerindami šiaip jau ilgo ir plataus (2,2 m) miniveno manevringumą.
Dėl 2 metrų aukščio ribą peržengusio kėbulo, Columbus turi juokingai dideles priekines dureles. Tuo tarpu galinės miniveno durelės yra dviejų dalių – pagrindinė yra atidaroma įprastai, o viršutinė kyla tiesiai aukštyn. Bet pakalbėkime apie Columbus saloną, kuris yra labai prabangus ir patogus.
Italdesign Columbus yra septynvietis, nors jo kūrėjai teigė, kad jo saloną galima paversti ir devynviečiu, ir krovininiu. Columbus sėdynės turi integruotas galvos atramas ir saugos diržus. Jos sukiojasi į šalis, leisdamos keleiviams bendrauti ir žvalgytis pro didžiulius automobilio langus. Columbus turi pažangią oro kondicionavimo sistemą, bet norėdami pakvėpuoti grynu oru žmonės galėtų tiesiog atsidaryti didžiulį stoglangį.
Kaip ir sėdynės, stoglangis yra valdomas elektra – to tikriausiai ir tikėtumėtės tokiame prabangiame automobilyje. Net ir tais 1992 metais Italdesign sugalvojo, kaip visiems 6 Columbus keleiviams suteikti TV monitorius, per kuriuos galima stebėti iš VHS kasetės grojamus filmus. O ir šviesolaidinis apšvietimas salone tiems laikams buvo labai prabangus sprendimas.
Žinoma, Italdesign Columbus niekada nebuvo numatytas masinei gamybai. Tai – tik koncepcija, ateities vizija. Ir iš tikrųjų prabangių didelių keleivinių automobilių tikrai buvo, net jei savo dizainu jie nebuvo tokie drąsūs kaip Columbus.