Federalinis teismas nusprendė, jog pradinė 75 mln. Australijos dolerių bauda, dėl kurios „Volkswagen“ susitarė su Australijos vartotojų teisių apsaugos institucija, yra „akivaizdžiai netinkama“, ir rekomendavo skirti didžiausią šalies istorijoje baudą už vartotojų apsaugos taisyklių pažeidimą.
Tuo tarpu „Volkswagen“ pareiškė „tvirtai tikinti“, jog su Australijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos komisija anksčiau suderinta mažesnė bauda „yra sąžininga“.
Bendrovė pranešė „atidžiai nagrinėjanti teismo argumentus, kodėl buvo nukrypta nuo tos sumos“, ir „artimiausiomis savaitėmis nuspręs, ar skųsti šį teismo sprendimą“.
2015 metų rudenį „Volkswagen“ pripažino, jog 11 mln. visame pasaulyje parduotų dyzelinių automobilių – o tai daugiausia buvo „Volkswagen“ markės automobiliai, nors tarp jų buvo ir „Audi“, „Porsche“, „Škoda“ bei „Seat“ markių transporto priemonių, – buvo įdiegusi vadinamuosius išderinimo įtaisus, kad šios transporto priemonės atliekant jų taršos bandymus atrodytų ekologiškesni negu iš tikrųjų yra.
„Dyzelgeitas“ „Volkswagen“ grupei jau atsiėjo daugiau kaip 30 mlrd. eurų, kuriuos teko skirti automobilių išpirkimui, baudoms ir kompensacijoms. Taip pat buvo suduotas didžiulis smūgis reputacijai.