Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dyzelinis skandalas“: „Volkswagen“ pasiekė principinį susitarimą su JAV valdžia

Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“, siekianti sureguliuoti vadinamąjį „dyzelinį skandalą“, kuris kilo paaiškėjus, kad įmonė klastojo automobilių taršos bandymų rezultatus, sutiko sutaisyti arba išpirkti maždaug 500 tūkst. į šį skandalą JAV patekusių automobilių.
„Volkswagen“ JAV padalinio vadovas Michaelas Hornas
„Volkswagen“ JAV padalinio vadovas Michaelas Hornas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Galutinį susitarimą su JAV reguliavimo institucijomis „Volkswagen“ turės parengti iki birželio 21 dienos.

Pasak informuotų šaltinių, šis susitarimas Vokietijos automobilių gamintojai atsieis ne mažiau kaip 10 mlrd. JAV dolerių. Jame taip pat numatoma sukurti aplinkosaugos fondą.

Tuo tarpu teisėjas Charles'as Breyeris, atsakingas už „Volkswagen“ iškeltas bylas, pažymėjo, kad konkrečios susitarimo detalės gali būti atskleistos tik po to, kai susitarimas bus pasirašytas.

Jo teigimu, galutiniame susitarime taip pat bus numatytos „nemažos kompensacijos“ automobilių, kurių taršos bandymų rezultatai buvo suklastoti, savininkams.

Principinis susitarimas apima maždaug 480 tūkst. automobilių su 2 litrų dyzeliniu varikliu, kurie buvo parduoti JAV. Ką daryti su maždaug 85 tūkst. „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“ modelių su 3 litrų varikliu, dar nenuspręsta.

Nors „Volkswagen“ ir JAV valdžios derybos sunkiai skinasi kelią, Europoje – o čia į skandalą įvelta maždaug 8,5 mln. transporto priemonių – viskas klostosi paprasčiau. Įmonė dar gruodį gavo pirminį leidimą šiame regione atlikti nebrangų remontą, kuris daugiausia apima programinės įrangos naujinimą. Europos vartotojams kompensacijos nebuvo pasiūlytos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos