Ekscentriškasis verslininkas atliko nevikrius šokio judesius, sveikino pirkėjus ir kalbėjo nuo scenos tuo metu, kai naujieji modelio „Model 3“ sedanai – bendrovės siūlomo vidutinės kainos, masinei rinkai skirto modelio transporto priemonės – buvo vienas po kitos perduodami pirkėjams, kurie tuomet sėdosi ant galinės sėdynės ir buvo išvežami iš gamyklos.
Šanchajuje įsikūrusi gamykla yra pirmoji „Tesla“ gamykla už JAV ribų, labai svarbi įgyvendinant E.Musko pasaulinės plėtros strategiją.
Pasak verslininko, ši gamykla – tai tik Kalifornijoje įsikūrusios elektromobilių gamintojos didėsiančių investicijų Kinijoje pradžia.
„Ketiname ir toliau reikšmingai investuoti ir didinti investicijas Kinijoje, gamindami „Model 3“ ir „Model Y“ bei ateities modelius šioje šalyje“, – kalbėjo jis.
48 metų E.Muskas teigė, kad „Tesla“ taip pat planuoja Kinijoje įkurti „projektavimo ir inžinerijos centrą, suprojektuosiantį iš tikrųjų originalų automobilį, kuris bus naudojamas visame pasaulyje“.
„Tesla“ teigimu, kelių milijardų JAV dolerių vertės gamykloje per savaitę pagaminama daugiau nei 1 tūkst. transporto priemonių. Gruodžio 30 dieną bendrovė jau pristatė nedidelę „Model 3“ partiją darbuotojams, kurie iš anksto užsisakė šių automobilių.
O antradienį pirmieji automobiliai buvo perduoti paprastiems pirkėjams.
„Tesla“ „gigagamykla“ nėra įprastas Kinijai projektas, kadangi čia paprastai reikalaujama, jog užsienio automobilių gamintojos įkurtų bendras įmones su vietos bendrovėmis, o tai reiškia, kad jos privalo dalintis pelnu ir technologijomis su vietos partneriais.