„eDow“ pradeda prekiauti „Seres“ elektromobiliais

Elektra varomų automobilių prekybos bendrovė „eDOW“ pradeda prekiauti elektromobiliais „Seres“. „eDOW“ yra pirmasis prekių ženklo „Seres“ mažmeninės prekybos atstovas Lietuvoje.
„SERES“
„SERES“ / „SERES“ nuotr

„Į rinką įžengėme pasiūlę „Tesla“ elektromobilius, tačiau siekiame didinti modelių skaičių. Pirkdami „Seres“, mūsų klientai gaus kokybišką ir patikimą elektromobilį už protingą kainą“, – sakė Laurynas Boguševičius, „eDOW“ įkūrėjas ir vadovas.

JAV Silicio slėnyje sukurti ir Kinijoje gaminami „Seres“ turi 53 kWh bateriją ir 162 arklio galių variklį. Didžiausias išvystomas greitis – 155 kilometrai per valandą.

Remiantis Lietuvoje atliktais bandomaisiais važiavimais, važiuojant komfortišku režimu, vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas yra 329 km. Automobilis palaiko greitąjį įkrovimą, kurio metu per 30 minučių baterija įkraunama nuo 20 proc. iki 80 proc. Įprasto krovimo greitis – 8 val. (6,6kw).

Ypatingai patraukli elektromobilio kaina – naujas miesto visureigis kainuoja 35 000 eurų.

„Įvertinus 5 tūkst. eurų siekiančią valstybės siūlomą kompensaciją elektromobilių pirkėjams, mūsų klientai visiškai naują elektromobilį galės įsigyti išleisdami vos 2-3 tūkst. eurų pradiniam įnašui ir apie 300 eurų mėnesiniams lizingo mokėjimams.

Tuo pat metu jie sutaupys kurui ir nemokės už automobilio statymą mieste – akivaizdu, kad tai vienas geriausių pasiūlymų rinkoje“, – pabrėžė L. Boguševičius.

Naujajam elektromobiliui suteikiama 5 metų garantija, o baterijai taikoma net 8 metų garantija (arba iki 120 000 km).

Pasak L.Boguševičiaus, „eDOW“ toliau didins parduodamų elektromobilių modelių skaičių. Įmonė jau šiandien derasi su keliais gamintojais ir importuotojais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis