Trumpai apie pačią sunkiasvorio koncepciją. Teoriškai, arčiausiai idealo yra toks sunkvežimis, kurio krovinio platforma užima visą transporto priemonės ilgį. Šią idėja kurdami koncepcinį sunkiasvorį įgyvendinti nusprendė "Steinwinter Nutzfahrzeuge" drauge su autobusų kėbulų gamintoju "Drogmoller" ir puspriekabių gamintoju "Schmitz", rašo trucker.
Taip atsirado iš "Mercedes-Benz" agregatų sudėliotas, plokščias ir vos vieno metro aukščio vilkikas, su toli priekyje įkurdinta triviete kabina. Ji priminė ne sunkvežimį, o kažkokį superautomobilį. Egzotišką vilkiką pagamino "Drogmoller" meistrai, o specialiai jam pritaikytą puspriekabę su gerokai atgal pastumtu sukabinimo įtaisu pagamino "Schmitz".
Žurnalistų bandymai ir kritika
Publika keliose parodose demonstruotą ekstravagantišką sunkiasvorį pačioje pradžioje sutiko ganėtinai šiltai. Jau buvo kalbama apie serijinę tokio tipo transporto priemonių gamybą. Tačiau viską „sudirbo“ automobilių žurnalistai, kurie nusprendė išbandyti šį autotraukinį realiomis darbinėmis sąlygomis.
Jiems strigo nepatogi sėdėsena itin žemoje kabinoje, komplikuotas matomumas, o viską vainikavo apmaudus gedimas – dėl variklio skleidžiamo karščio išsilydė ir trūko pavarų dėžės distancinio pneumatinio valdymo sistemos žarnelė.
Greitam remontui trukdė virš vilkiko esanti puspriekabė. Kai atvyko firmos remontininkai, paaiškėjo, jog puspriekabės negalima atkabinti – konstruktoriai nerado vietos įrengti puspriekabę palaikančioms atramoms. Tik pastačius du hidraulinius domkratus, pavyko ištraukti iš po jos vilkiką.
Tad po tokių nuotykių paviešinimo Vokietijos automobilinėje spaudoje kalbos apie serijinę gamybą nutilo.