Testas jūsų akims: kokia tikroji šio automobilio rida?

Skaitytojas Darius pasipiktinęs nesibaigiančiu ridų atsukinėjimu. Nors už tai teoriškai gresia baudžiamoji atsakomybė (laisvės atėmimas iki 2 metų ir bauda), Lietuvoje niekas sistemiškai su šiuo reiškiniu nekovoja.
VW Passat skelbimas portale „Autoplius“
VW Passat skelbimas portale „Autoplius“

„Sveiki, ir vėl eilinis sukčiukas su tikra rida. Atkreipkite dėmesį į nuotrauką, kurioje per vairą įmanoma pamatyti ridą, tegul ir labai neryškiai. Ji tikrai ten ne 209 000 km, kaip deklaruoja pirkėjas, o gerokai virš 300 000 km“, – rašo skaitytojas.

Iš tiesų, skelbimas, kaip ir daugelis kitų naudotų automobilių skelbimų, kelia prieštaringų minčių.

Nuo 2020 m. šalys turės vykdyti ES direktyvą ir sujungti savo duomenų bazes. Tuomet bus lengviau patikrinti duomenis. Šiuo metu labai sunku atsekti, kurioje šalyje rida buvo atsukta ir kiek kartų.

Šiuo metu Skandinavijos šalyse ir Belgijoje rida fiksuojama automobiliui kiekvieną kartą apsilankius autoservise (žinoma, ir atliekant techninę apžiūrą), šie duomenys yra vieši, todėl ridos klastotojams dirbti gerokai sunkiau.

Kitose šalyse dažniau mojuojama kumščiais, nei imamasi realių veiksmų.

Nuotraukos iš skelbimų portalo viena kitai prieštarauja

Iš tiesų, skelbime, kurį galima rasti „Autoplius.lt“, sudėtos automobilio nuotraukos, darytos Olandijoje. Tiksliau, ne originalios nuotraukos, o ekrano kopijos ir kažkurio vietinio pardavėjo tinklapio.

Vienoje nuotraukoje rida 209 000, o kitoje, kaip galima nuspėti...visai kitoks skaičius. Tiek to, mes nerašysime, ką pamatėme padidinę nuotrauką aukštos raiškos ekrane. Komentaruose parašykite, kokią ridą matote šioje nuotraukoje.

VW Passat skelbimas portale „Autoplius“
VW Passat skelbimas portale „Autoplius“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis