„Vykdant Dukstynos viaduko, esančio magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys 74,68 kilometre, dešinėje pusėje, rekonstrukciją, viaduko ribose taikomi laikini eismo ribojimai, eismas nukreiptas į kairę kelio pusę.
Vykstant keliu A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis nuo Utenos ir nuo Ukmergės Panevėžio kryptimi, eismas laikinai nukreiptas keliu Nr. 174 Ukmergė-Raguva-Nevėžis, iki sankirtos su magistraliniu keliu. Važiuojant apylanka, atstumas pailgėja 3,4 kilometro”, – pasakojo projekto vadovas Zenonas Poznanskis. Ši eismo organizavimo schema taikoma nuo 2014 m. kovo 24 d. iki 2014 m. birželio 20 d. imtinai.
Taip pat prasideda tilto per Šventosios upę, esančio magistralės 72,84 kilometre, dešinės pusės rekonstrukcijos darbai. Tilto ir viaduko rekonstrukcijos darbų zonoje eismas magistralėje ribojamas, bet tik neilguose, 300-400 metrų ilgio ruožuose.
Balandžio viduryje planuojama pradėti kairės pusės skiriamosios juostos drenažo įrengimo darbus magistralės ruože nuo 65,64 iki 68,78 kilometro. Mėnesio pabaigoje darbai prasidės ir paskutiniame šio projekto ruože – magistralės dešinėje pusėje, atkarpoje nuo 31,00 iki 33,82 kilometro.
Magistralėje A2, kur AB „Panevėžio keliai“ yra įsipareigoję rekonstruoti dangą 7 ruožuose ir rekonstruoti penkis tiltus bei viadukus, apie 75 procentai darbų atlikta 2013 metais, todėl šiam sezonui liko ketvirtadalis darbų, atitinkamai bus mažiau eismo ribojimų.
Projekto vykdymo metu 2013 metais magistralės Vilnius-Panevėžys danga rekonstruota 6 ruožuose: ruože nuo 18,58 iki 25,50 km, ruože nuo 31,00 iki 33,00 km, ruože nuo 33,00 iki 36,00 km, ruože nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje, ir ruožuose nuo 17,00 iki 21,01 km, nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje. Lygiagrečiai rekonstruoti tame pačiame kelyje esantys tiltas per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje, tiltas per Šventąją 72,84 km kairėje kelio pusėse ir Dukstynos viadukas 74,68 km kairėje kelio pusėse.
Darbai magistralėje vykdomi vadovaujantis Tarptautinės inžinierių konsultantų federacijos patvirtintos FIDIC Geltonosios knygos reikalavimais, apimančiais sutarties vykdymą, kai projektavimo ir rangos darbus atlieka tas pats rangovas. Projektavimo ir rangos darbų apjungimas ne tik leidžia surasti optimalius sprendinius užsakovo keliamiems tikslams pasiekti, bet ir įgalina tai atlikti per trumpiausią laiką, kas labai svarbu vykdant susisiekimo infrastruktūros projektus.
Darbai vykdomi vadovaujantis 2013 m. balandžio 25 d. AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas“. Sutarties kaina su PVM – 73,88 mln. Lt. Sutartyje numatyta darbų pabaiga – 2015 m. vasaris, tačiau rangovai tikisi sutrumpinti šį terminą ir baigti darbus iki 2014 metų rugsėjo.