Antros kartos „KIA e-Niro“ modelis išsaugojo kompaktišką dydį, bet yra erdvesnis nei pirmtakas. Ratų bazė padidėjo iki 2 720 mm, o bendras ilgis – iki 4 420 mm.
Dėl salono patobulinimų padidėjo vidinė „Niro“ erdvė – dabar ji panašesnė į klase aukštesnių automobilių.
Dėl salono patobulinimų padidėjo vidinė „Niro“ erdvė – dabar ji panašesnė į klase aukštesnių automobilių. Bagažinės dydis siekia 451 litrą, o 16 cm prošvaisa leidžia automobiliu patogiai nardyti miesto gatvėmis, pastebi 15min žurnalistas Ž.Pekarskas.
Stilingo, aukščiausios kokybės medžiagomis padengto naujojo „Niro“ salono dizaino idėja pasiskolinta iš visiškai elektrinio EV6. Buvo siekiama sukurti technologiškai pažangią erdvę, nepaisant pasirinkto įrangos lygio.
Pirmą kartą elektra varomoje „Niro“ versijoje siūloma pasirenkama naujos kartos važiavimo greitkeliais pagalbos sistema. Ją sudaro eismo juostos keitimo pagalba, priešpriešinio susidūrimo išvengimo sistema, turinti juostos keitimo funkciją, ir išmanioji greičio palaikymo sistema, turinti mašininio mokymosi funkciją.
Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti „Stop & Go“ ir „Navigation-Based Curve“ funkcijas, yra įdiegta visuose modeliuose.
„Niro“ elektromobilyje taip pat montuojamas integruotas generatorius, leidžiantis įkrauti kitus įrenginius – kaip ir EV6 modelyje.
Elektrinis „Niro EV“ turi 64,8 kWh talpos bateriją bei 150 kW/201 AG galios elektrinį variklį. Prijungus prie sparčiojo įkroviklio, elektromobilio baterijos energijos atsargos nuo 10 iki 80 proc. gali būti papildytos per 45 minutes, o didžiausia įkrovimo galia siekia 85 kW. 11 kW galios integruotas įkroviklis leidžia elektromobilį įkrauti iš standartinio tinklo greičiau nei per 7 valandas.
Didžiausias viena įkrova šio elektromobilio nuvažiuojamas atstumas siekia iki 407 km. Pasirenkamas šilumos siurblys ir baterijos pašildymo sistema suteikia galimybę išsaugoti įveikiamo atstumo parametrus atšalus orams.
BALSUOKITE: Kas taps „15min metų elektromobiliu“? Sprendžiate jūs
Beje, pasinaudojus APVA siūloma parama gryniesiems elektromobiliams įsigyti, naujo elektromobilio kainą galima sumažinti 5 tūkst. eurų, naudoto – 2,5 tūkst. eurų (daugiau informacijos APVA puslapyje). Jei reikia įsirengti elektromobilių įkrovimo prieigą, pasidomėkite galimybe gauti tam paramą – čia.
Automobilį „eJudėjimo“ festivalyje pristato MOTUS AUTO
Daugiau apie automobilį ir pasiūlymus rasite - čia
Penki įdomūs faktai apie antros kartos „Kia e-Niro“
Paklausėme, ką apie šio automobilio savybes ir išskirtinumą mano dirbtinio intelekto įrankiai. Štai ką sako DI:
1. Ilgesnis nuvažiuojamas nuotolis. Antros kartos „Kia e-Niro“ siūlo dar ilgesnį nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu. Su 64,8 kWh talpos baterija automobilis gali nuvažiuoti apie 460 kilometrų pagal WLTP ciklą.
2. Dviejų spalvų dizainas. Naujoji „e-Niro“ versija siūlo unikalią dviejų tonų kėbulo spalvų schemą, leidžiančią pirkėjams suasmeninti savo automobilį. Tai yra vienas iš būdų, kaip KIA siekia išskirti e-Niro iš kitų elektromobilių, suteikiant jam modernią ir išskirtinę išvaizdą.
3. „Greenzone Drive Mode“. Antros kartos hibridiniai „e-Niro“ turi „Greenzone Drive Mode“ funkciją, kuri automatiškai perjungia automobilį į elektrinį režimą tam tikrose vietovėse, pavyzdžiui, gyvenamosiose zonose ar netoli mokyklų. Tai padeda sumažinti taršą ir triukšmą tose vietose, kur tai yra ypač svarbu, ir parodo Kia įsipareigojimą ekologijai.
4. Tvarių medžiagų interjeras. Naujosios „e-Niro“ interjeras yra pagamintas naudojant daug tvarių ir perdirbtų medžiagų. Pavyzdžiui, lubos yra pagamintos iš perdirbtų tapetų, sėdynės – iš dirbtinės odos, o durų apdailai naudojamos vandenyje ištirpdytos dažų medžiagos, kurios yra ekologiškesnės.
5. Išmanusis energijos valdymas. Automobilis aprūpintas išmaniąja energijos valdymo sistema, kuri apima pažangią regeneracinio stabdymo technologiją. Vairuotojas gali reguliuoti regeneracijos lygį, kuris padeda įkrauti bateriją stabdant ir taip padidinti veikimo nuotolį. Be to, „e-Niro“ turi funkciją, kuri tyrinėja vairuotojo vairavimo įpročius ir optimizuoja energijos suvartojimą pagal konkrečias kelionės sąlygas.
„eJudėjimo“ festivalis – rugpjūčio 22 d.
Ne taip seniai elektromobiliai buvo fantastinių filmų rekvizitai, o dabar jų vis daugiau rieda mūsų šalies keliuose. Tiesa, apie tokias transporto priemones dar sklando nemažai mitų ir ne vienas vairuotojas susimąsto, ar jomis važiuoti apskritai apsimoka. Sužinoti, kaip yra iš tiesų, vilniečius ir miesto svečius jau netrukus pakvies išskirtinis renginys – „eJudėjimo“ festivalis.
Naujienų portalo 15min ir „Ignitis“ organizuojamas „eJudėjimo“ festivalis vyks rugpjūčio 22 d.
Festivalio metu elektromobilių naudotojai dalinsis savo patirtimi, ekonomistai skaičiuos, ar elektromobilis apsimoka, o ekspertai, automobilių bandytojai ir žinomi žmonės diskutuos apie šios transporto rūšies praktiškumą ir ekologiškumą.