Paklaustas apie pastarąjį Rono Denniso kūrinį, Horacio teigė, kad jį nuvylė ne tik tai, jog britai P1 gamybai naudoja MP4-12C anglies pluošto platformą bei tą patį 3,8 litro V8 variklį su dviem turbokompresoriais. Argentiniečio nuomone, P1 tiesiog nėra toks išskirtinis, kaip kai kurie kiti superautomobiliai – jam trūksta emocijos, sielos.
Algrido Venskaus/waska.lt nuotr./„McLaren P1“ |
Apie 40 metų Italijoje gyvenantis „Pagani“ vadovas, negailėjo gerų žodžių „Lamborghini“ bei „Ferrari“ kolektyvams. Horacio mano, kad „Lamborghini“ komandai „Veneno“ buvo lyg dizaino egzaminas. Kažin, ar ypatingai agresyvios kėbulo linijos bei tokia aukšta kainos etiketė būtų suteikta serijiniam superautomobiliui.
Algrido Venskaus/waska.lt nuotr./„Lamborghini Veneno“ |
Nors ir amerikiečiai poną Horacio Pagani aptiko dar nespėjusį pamatyti įspūdingo „LaFerrari“ modelio, argentinietis teigė, kad šios markės automobiliai jį visada žavėjo. „McLaren P1“ neturi tokios emocijos bei sielos, kokią spinduliuoja „Ferrari“ mašinos“, – teigė „Pagani“ vadovas.
Algrido Venskaus/waska.lt nuotr./„Ferrari LaFerrari“ |
Įdomu, kokia yra „McLaren“ vadovo Rono Denniso nuomonė apie gabios pono Horacio komandos suprojektuotą vėjo dievą „Huayra“. Kad ir kaip būtų, tokia kritika (net ir iš pono Horacio) britams – ne naujiena. Jie jau įpratę girdėti, kad „McLaren“ automobilius projektuoja ne kūrybiškos dizaino bei inžinerijos komandos, o mokslininkai ir komplikuotus skaičiavimus atliekančios kompiuterinės programos.