Vitoldas Milius, iki šiol atlikęs daugybę panašių eksperimentų Lietuvoje ir pasaulyje, į reikalą nusprendė pažvelgti su humoru. Net senas svarstykles pasiėmė „kojai pasverti“.
O, jei rimtai, vieną dieną su padidintos baterijos elektromobiliu „VW e-Up!“ važiavo netaupydamas energijos, įsijungęs šildymą ir negalvodamas apie protingą regeneraciją stabdant ir negailėdamas „gazo“.
Antrą dieną elgėsi visai kitaip. Važiavo idealiu stiliumi – taupiai ir protingai. Koks skirtumas? Labai didelis. Rezultatą rasite šiame filmuotame pasakojime.
Kodėl automobilis naudoja daugiau degalų?
„Daugelis vairuotojų yra pasineria į diskusijas, kad jų autombilis vartoja akivaizdžiai daugiau degalų, nei deklaruoja gamintojas. Savo eksperimentu bandysiu paaiškinti, kodėl taip yra. Palyginsiu gamintojo nurodytą kilometrų skaičių, kurį galima nuvažiuoti pilnai įkrauta baterija, su savo abiejų bandymų rezultatais“, – plačiau bandymo esmę paaiškino Vitoldas Milius.
Vitoldo kelionės pradžios metu įkrovimo stotelėje, „VW e-Up!“ bateriją įkrovus 100 proc., kompiuteris rodė, kad automobilis gali nuvažiuoti 205 km. Gamintojo dokumentuose teigiama, kad šitas automobilis su 32,3 kWh baterija gali nuvažiuoti 260 km.
Pirmosios (netaupios) kelionės metu „e-Up!“ nuriedėjo 129 km.
Antrosios (itin taupios, nenaudojant šildymo) – 355 km.