Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ekspertai: „Apple“ elektromobilio atsiradimas padvigubintų šio prekės ženklo vertę

„Apple“ elektromobilio atsiradimo perspektyvos veikiausiai jau dabar kelia šio prekės ženklo savininkės akcijų vertę, nepaisant nežinomybės, kada išties šios perspektyvos galėtų tapti realybe, teigia vieno didžiausių JAV bankų „Morgan Stanley“ analitikai.
Elektromobilis
Elektromobilis / 123RF.com nuotr.

„Vadinamojo „Apple Car“ atsiradimas yra akivaizdžiausias būdas padvigubinti „Apple“ įplaukas ir rinkos kapitalizaciją“, – pabrėžė viena jų Katy Huberty.

„Investuotojai turėtų atkreipti dėmesį į „Apple Car“ projektą, – pridūrė ji kreipimesi į „Morgan Stanley“ klientus.

Agentūra „Bloomberg“ praėjusią savaitę skelbė apie „Apple Inc.“ planų dėl elektromobilio gamybos pažangą – elektrinę transporto priemonę, kuriam vairuotojas nebūtų reikalingas, bendrovė tikisi išleisti 2025 metais.

JAV technologijų gigantė nagrinėjo galimybes kurti tiek nepilotuojamą elektromobilį, tiek ir iš dalies žmogaus valdomą, tačiau dabar ji nori sutelkti dėmesį į pirmąjį variantą. Anksčiau bendrovė buvo užsibrėžusi tikslą savo elektromobilį sukurti per 5-7 metus.

„Apple Inc.“ galimybės pasiekti naujai užsibrėžtą tikslą iš dalies priklausys nuo jos gebėjimo laiku užbaigti savarankiško vairavimo technologijos kūrimą. Automobilių gamintojai, tokie kaip „Tesla“, vis dar nėra pasirengę pateikti rinkai visiškai nepilotuojamą elektromobilį, nepaisant daug metų besitęsiantį jo kūrimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos