Palyginti su 2015 metais, ši suma padidėjo 10 mlrd. eurų, rašo vokiečių verslo dienraštis „Handelsblatt“.
Didžiausią pelną, neatskaičius palūkanų ir mokesčių (EBIT), pernai gavo Japonijos „Toyota Motor“ (17 mlrd. eurų), Vokietijos „Daimler“ (12,9 mlrd. eurų) ir JAV „General Motors“ (11,9 mlrd. eurų).
Taigi šioms trims įmonėms tenka maždaug 40 proc. visos pasaulio automobilių gamybos pramonės pelno. O penkiems šio sektoriaus lyderiams – prie minėtų trijų įmonių pridėjus JAV „Ford“ (9,8 mlrd. eurų) ir Vokietijos BMW (9,4 mlrd. eurų) – tenka net 60 proc. viso pelno.
Pagal pardavimus 2016 metais pasaulyje pirmavo „Volkswagen“ ir „Toyota“, pardavusios po daugiau kaip 10 mln. automobilių. Tuo tarpu „Volkswagen“ pelningumas sudarė tik 3,3 proc., pažymi „Deutsche Welle“.
„Toyota“ lenkia „Volkswagen“ ir pagal pelną, ir pagal pelningumą. Taigi didesnė yra ir jos rinkos vertė.
Japonijos įmonės kapitalizacija sudaro maždaug 186 mlrd. eurų, o „Volkswagen“ – 69 mlrd. eurų.
Be to, CAM skaičiavimais, „Toyota“ kainuoja daugiau negu visi JAV automobilių gamintojai kartu sudėjus.