Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ekstremaliems „Volvo“ sunkvežimių bandymams britų žurnalistai pasirinko Australiją

Naujasis „Volvo FH16“, skirtas sunkių krovinių gabenimui tolimaisiais atstumais, buvo išbandytas pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis Australijoje. Sunkvežimį dvi dienas bandė ilgametę patirtį transporto pramonėje turintys žurnalistai Brianas Weatherley ir Steve‘as Brooksas.
„Volvo FH16“ bandomasis važiavimas Australijoje
„Volvo FH16“ bandomasis važiavimas Australijoje / („Volvo“ nuotr.)

Sunkvežimių vairuotojams Australijoje tenka įveikti nemažai iššūkių: milžiniški atstumai, sudėtingi keliai, dideli greičiai ir sunkūs kroviniai. Dėl didelių atstumų Australijos vairuotojai savo sunkvežimiuose per savaitę vidutiniškai praleidžia penkias naktis, todėl kabinoms, kuriose ir dirbama, ir ilsimasi, keliami dideli reikalavimai.

Naujosios FH serijos bandymai Australijoje vyko nuo pat jos kūrimo pradžios. Dabar serijiniu būdu gaminamą sunkvežimį išbandė itin patyrę transporto temomis rašantys žurnalistai, kurie tikrino, kaip naujasis sunkvežimis susidoros su Australijos keliais. Bandymams pasirinktas „Volvo FH16“ vilkikas su 700 AG varikliu ir „Globetrotter XL“ kabina.

VIDEO: Britų žurnalistų „Volvo FH16“ bandomasis važiavimas Australijoje

Pirmiausia buvo vertinama naujosios kabinos erdvė. Brianas Weatherley ir Steve‘as Brooksas į savo dviejų dienų kelionę pasiėmė būtiniausias atsargas: daug vandens, maisto ir drabužių.

„Viduje netrūksta vietos. Kadangi priekiniai statramsčiai dabar vertikalesni, atsirado daugiau erdvės daiktams. Vidinis kabinos tūris padidėjo 1 kubiniu metru. Judėdamas viduje tikrai jauti skirtumą“, – sako Brianas Weatherley.

(Volvo nuotr.)/Volvo FH16 bandomasis važiavimas Australijoje
(„Volvo“ nuotr.)/„Volvo FH16“ bandomasis važiavimas Australijoje

Kelionės maršrutas driekėsi nuo Brisbano iki Tuvumbos per kalnuotą Kaningemo perėją, todėl reikėjo įveikti keletą tikrai sunkių ruožų.

„Tai buvo jaudinantis ir rimtas iššūkis. Keliai, kuriais važiavau ir greitis labai skyrėsi nuo visų mano bandytų, todėl tai iš tikrųjų buvo mano vairavimo įgūdžių patikrinimas, – dalijasi įspūdžiais Brianas Weatherley. – Sėdęs už naujojo „Volvo FH16“ vairo, pirmiausia pajutau, kaip lengva juo manevruoti. Sunkvežimis valdomas labai tiksliai ir išlaiko kryptinį stabilumą, todėl nereikia nuolat koreguoti važiavimo krypties vairaračiu.“

(Volvo nuotr.)/Volvo FH16 bandomasis važiavimas Australijoje
(„Volvo“ nuotr.)/„Volvo FH16“ bandomasis važiavimas Australijoje

Praleidus naktį kabinoje Tuvumboje, vairuotojams atėjo laikas sujungti garsųjį australietišką „B-triple“ junginį. Prie vilkiko prikabinus tris puspriekabes, susidarė 36 metrų ilgio ir 84 tonų bendrosios masės autotraukinys. Dabar pasimėgauti vairavimu galėjo ir Steve‘as Brooksas.

„Mano nuomone, naujasis „Volvo FH16“ kelyje yra neįtikėtinai stabilus, bet labiausiai nustebino puikus variklio ir „I-Shift“ pavarų dėžės darbas. Nors mūsų svoris buvo daugiau nei 80 tonų, suvaldyti šią masę tikrai nebuvo sunku“, – priduria žurnalistas.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos