„Mercedes“ stende daugiausiai lankytojų sulaukė EV koncepcija „Vision One-Eleven“, tęsianti 1960-1970-aisiais gamintų labai pažangių tiems metams eksperimentinių modelių C111 tradiciją.
Tiesa, C111 eroje buvo eksperimentuojama su skirtingais varikliais (pvz., Wankelio rotorine jėgaine), turbokompresoriais, moderniais važiuoklės ir aerodinaminiais sprendimais, kėbulo medžiagomis ir t.t. Tad 1969 m. Frankfurto automobilių parodoje (1970 m. Ženevoje) parodytas C111 buvo tarsi oranžinis NSO, kviečiantis šia raketa lėkti lenktynių trasoje.
Ir, žinoma, „Gullwing“ (kiro sparnų) durelėmis, pakylančiomis į viršų. Plačiau apie jas skaitykite šiame straipsnyje.
Elektrinis „Vision One-Eleven“
NSO priminė ir dabar Miunchene (čia tęsiamos Frankfurto parodos tradicijos) pademonstruotas elektrinis „Vision One-Eleven“.
Šiomis dienomis koncepcija su vidaus degimo varikliu atrodytų mažų mažiausiai keistai. Todėl XXI amžiaus „Mercedes“ konceptas – visiškai elektrinis, pranašaujantis technologinį proveržį – naujos kartos bateriją, kurioje cilindro formos elementai aušinami skysčiu. Variklis – taip pat naujos kartos, lengvesnis už dabartinius. Gamintojų teigimu, ašinio srauto varikliai, jei vertintume tos pačios galios agregatus, sveria tik 30 proc., palyginus su dabartiniais. Ir užima gerokai mažiau vietos.
Dizainas? Kam apie jį daugžodžiauti – geriau apžiūrėkite reportaže. Be abejo, kaip ir visuose ateities automobiliuose, priekinės grotelės – skaitmenizuotos.
Interjeras – švarus, minimalistinis, taipogi skaitmenizuotas. Milžiniškas pailgas skaitmeninis ekranas, kaip teigia gamintojai, tarsi sukuria modernios metro stoties atmosferą. O minimalizmas sufleruoja, kad artėja savavaldžių automobilių era, kai nereikės daugybės valdiklių.
Tiesa, svarbu, kad baltas salono audinys pagamintas iš 100 proc. perdirbto poliesterio.