08 07

Elektrinio SLS AMG nesitikėjo niekas: keturi elektriniai varikliai vietoje 6,2 l atmosferinio griozdo

2010 metais į gatves išriedėjęs „Mercedes-Benz SLS AMG“ iš karto tapo klasikiniu automobiliu. Jis tiesiog yra kitoks.
„Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive“
„Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive“ / „Mercedes-Benz“ nuotr.

Nors pasižymi labai superautomobiliškomis savybėmis, techniškai SLS AMG priklauso GT klasei. Tai yra įspūdingų skaičių ir galimybių automobilis. Ir elektrinio SLS AMG nesitikėjo niekas.

Ar žinote, kodėl „Mercedes-Benz 300 SL“ ratų arkos turėjo tas dideles pailgas briaunas? O kuo ypatingas 1976-ųjų „Volvo Elbil“?

Įspūdinga elektrinė ateitis

Beprasidedantis antrasis 21-ojo amžiaus dešimtmetis įkvėpė automobilių gamintojus giliau pasinerti į elektrinius eksperimentus. Visi gerai suprato, kad technologija yra labai brangi, o vairavimo entuziastai į tylius, sunkius ir riboto nuotolio automobilius žiūri labai skeptiškai. Taigi ne vienas gamintojas ieškojo galimybių parodyti, kad elektrinė ateitis gali būti ne tik ekologiška, bet ir įspūdinga.

2010 metais, netrukus po to kai buvo užbagta „SLR McLaren“ gamyba, „Mercedes-Benz“ į vingiuotus pasaulio kelius paleido tai, ką fantazijos neturintys žurnalistai amžinai vadins žvėrimi – „Mercedes-Benz SLS AMG“.

Marko Fetherstono dizainas tarsi sujungė brutaliai agresyvų sportinių „Mercedes“ charakterį su elegantiškų formų istorija. Rezultatas – SLS AMG automobilis su atmosferiniu 6,2 litrų V8 ilgoje nosyje, tik galiniai varantys ratai, istorinės aukštyn kylančios 300SL durelės. SLS AMG iš karto tapo svajonių automobiliu, kurio dizainą galima atpažinti iš šešėlio.

„Mercedes“ sumontavo didžiulį atmosferinį variklį viduryje, kaip ir priklauso superautomobiliams, bet priešais kabiną, o ne už jos. Kodėl?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis