„Kona Electric“ atspindi dvi sparčiai augančias tendencijas: elektrifikaciją ir miesto visureigių populiarumą“, – skelbia Pietų Korėjos automobilių gamintojas.
Dvi skirtingos baterijos
Andreas-Christoph Hofmannas, „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas rinkodarai ir produktams, akcentavo, kad kuriant šį automobilį pasitengta apjungti tiek miesto visureigio „Kona“ valdymo subtilybes, tiek užtikrinti, kad važiavimas tokiu modeliu turės kuo mažesnę įtaką aplinkai.
Skelbiama, kad kuriant elektromobilį pasitelkta absoliučiai nauja platforma. Pirkėjai galės rinktis iš dviejų skirtingų jėgainių tipų. Talpesnę, 64 kilovatvalandžių (kWh) bateriją turinti versija viena įkrova galės nuvažiuoti iki 470 km, o maksimali šio modelio galia sieks 204 AG. Mažiau talpi – 39,2 kWh – baterija leis įveikti iki 300 km atstumą, o maksimali šio modelio galia sieks 135 AG.
Nors abiejų modelių maksimalus sukimo momentas – 395 Nm, didesnės talpos bateriją turinti versija iki 100 km/val. pagreitės per 7,6 sek., o mažesnės talpos – per 9,3 sek.
Didesnės talpos bateriją iki 80 proc. talpos naudojant greitos įkrovos stotelę galima įkrauti per mažiau nei valandą.
Automobilis yra 4,18 m ilgio, 1,8 m pločio ir 1,57 m aukščio. Atstumas tarp ašių – 2,6 m.
Išsaugojo žaismingą dizainą
Kalbant apie dizainą, nuo įprasto „Kona“, elektrinė visureigio versija skirsis pirmiausia priekine dalimi. Vietoje įprastų radiatoriaus grotelių, čia yra uždaros, leidžiančios pagerinti automobilio aerodinamines savybes. Specialiai elektriniam visureigiui sukurti ir naujo dizaino ratlankiai.
Kaip ir brolį, taip ir šį modelį bus galima dažyti dvejomis spalvomis, kėbulo spalvą galima bus rinktis iš septynių skirtingų variantų, tarp kurių – ir mėtos žalia, ir raudonai oranžinė, ir vandens mėlynumo.
Naujovė – išmani pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ funkcija. Automobilis jutikliais skenuoja aplinką ir tada, kai priekyje esanti transporto priemonė sulėtėja ar sustoja, tą patį daro ir jis.
Prietaisų skydelio vietoje vairuotojui prieš akis – naujas 7 colių skersmens skaitmeninis ekranas. Salone nėra ir jokios pavarų svirties – judėjimą pirmyn, atgal bei kitus momentus užtikrina keturi mygtukai, esantys ten, kur įprastai būdavo pavarų svirtis.
Bagažinės talpa drauge su krovimui skirtu kabeliu – 332 litrai.