Elektrinis „Porsche Taycan Turbo GT“ pasiekė naują greičio rekordą

Visiškai elektrinis „Taycan Turbo GT“ modelis ir toliau diktuoja naujus standartus pasaulio lenktynių trasose ir 4,3 km ilgio trasos ratą įveikė per 1 min. 42 sek. – 8 sek. greičiau nei prieš tai buvusio rekordo savininkas 2022-aisiais.
Taycan Turbo GT rekordas
Taycan Turbo GT rekordas / Porsche nuotr.

Po rekordinių pasiekimų Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Azijoje, šįkart naujas ir jau ketvirtas „Taycan Turbo GT“ rekordas užfiksuotas Pietų Amerikoje – legendinėje ir vienoje sudėtingiausių Interlagos trasoje, San Paule.

„Interlagos trasos dinamika pasižymi ypatingais iššūkiais, naujiems rekordams pasiekti. Tai techniškai sudėtinga, kupina staigių ir sudėtingų posūkių, itin sudėtingo reljefo trasa, atskleidžianti visas automobilio stipriąsias puses“, – teigia „Porsche Lietuva“ vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Naujojo rekordo fiksavimo metu prie elektrinio su „Weissach“ paketu „Taycan Turbo GT“ vairo sėdo „Porsche“ lenktynininkas Felipe Nasras, o trasos ratą 4,3 km ilgio įveikė per 1 min. 42 sek.

„Tai dar kartą patvirtina, kad elektromobiliai ne tik atitinka, bet ir pranoksta standartus, įrodydami savo galią ir efektyvumą lenktynių trasoje“, – teigia R. Klimavičiūtė.

Tai 8 sek. greitesnis laikas nei toje pačioje trasoje 2022 metais užfiksuotas ankstesnis elektrinio „Taycan Turbo S“ rekordas – 1 min. 49 sek. Be to, šis rezultatas pranoko net ir legendinį sportiškąjį ir išskirtinį našumą lenktynių trasoje turintį – „Porsche 911 Turbo S“, kuris trasą įveikė per 1 min. 43 sek.

„Neįprastas sprendimas elektromobiliu užfiksuoti lenktyniniams bolidams skirtos trasos rato rekordą – neatsiejamas nuo pažangos, nes „Porsche“ DNR užkoduota būtent lenktynių trasoje, o pastarasis rezultatas parodo, kad tai nesvarbu ar automobilis varomas benzinu, ar elektra“, – sako ji.

Pirmieji „Porsche Taycan“ modeliai į Lietuvos gatves išriedėjo praėjusių metų pavasarį. „Taycan Turbo GT“ 100 km/h greitį išvysto vos per 2,3 sek., o „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu vos per 2,2 sek.

Pilnai elektrinių „Taycan Turbo GT“ pagreitis iki 200 km/h dar įspūdingesnis – „Taycan Turbo GT“ siekia 6,6 sek., o „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu – 6,4 sek. Pastarasis yra net 1,3 sekundėmis greitesnis nei „Taycan Turbo S“.

„Taycan Turbo GT“ rekordas Interlagos trasoje – jau penktasis „Taycan“ pasaulio rekordas. Visai neseniai, „Porsche Taycan GTS“ Arktyje pastatė naują rekordą nepertraukiamai slysdamas ledu net 17 km, o 2023 m. „Taycan Cross Turismo“ pasiekė didžiausią elektromobilio aukščio pokytį – pakilęs į 5573 m. aukštį Sindziango-Tibeto maršrute, 2021 m. Naujajame Orleane, Luizianoje, pasiekė didžiausio uždaroje patalpoje važiuojančio automobilio greičio rekordą, o 2020 m. „Porsche Experience“ instruktorius Dennis Retera su „Taycan“ nuvažiavo lygiai 210 ratų, „Porsche Experience Center“ (PEC) Hokenheimo trasoje, įveikdamas 42,171 km per 55 minutes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?