Elektrinis ralio legendos giminaitis: pamatykite ribotos versijos „Renault 5 Turbo 3E“

Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“, bendradarbiaudamas su „Alpine“, pristato modernią elektrinę „Renault 5 Turbo 3E“ versiją, įkvėptą legendinio „R5 Turbo“. Šis automobilis, sukurtas varžyboms, dabar bus pritaikytas ir kasdieniam naudojimui.
Elektrinis „Renault 5 Turbo 3E“
Elektrinis „Renault 5 Turbo 3E“ / Gamintojo nuotr.

Įkvėptas praeities: ralio ikoną prisimenant

„Renault 5 Turbo 3E“ remiasi 1980-ųjų „Renault 5 Turbo“ ir „Turbo 2“ modelių dizainu. Tuomet šie automobiliai buvo pirmieji prancūziški modeliai su turbokompresoriumi ir tapo ralio ikonomis. Šiandien jie yra geidžiami kolekcininkų objektai.

„Renault 5 Turbo“. Thesupermat nuotr. Wikipedija CC BY-SA 4.0
„Renault 5 Turbo“. Thesupermat nuotr. Wikipedija CC BY-SA 4.0

Tačiau „Renault 5 Turbo 3E“ nėra tiesiog atnaujinta senesnio modelio kopija. Tai modernus elektrinis automobilis, kurio galia ir našumas pranoksta pirmtakus. Tai yra naujos kategorijos – mini superautomobilio – pradžia.

Gamintojo nuotr./Elektrinis „Renault 5 Turbo 3E“
Elektrinis „Renault 5 Turbo 3E“ / Gamintojo nuotr.

Dizainas ir technologijos

„Renault 5 Turbo 3E“ dizainas pasižymi kai kuriais elementais, panašiais į „Renault 5 E-Tech electric“, pavyzdžiui, galiniais žibintais ir šoniniais veidrodėliais. Tačiau pagrindinis tikslas – pritaikyti 1980-ųjų modelio bruožus šiuolaikinėms technologijoms ir optimizuoti eksploatacines savybes. Automobilis buvo sukurtas ant naujos platformos, su specialia galinių varančiųjų ratų architektūra.

Palyginti su „Renault 5 E-Tech electric“, šio modelio priekinis stiklas yra paslinktas į priekį, o ratų bazė pailginta. Dėl to automobilio matmenys siekia 4,08 m ilgio, 2,03 m pločio ir 1,38 m aukščio, kas suteikia jam miesto automobilio ilgį ir superautomobilio plotį.

Našumas

„Renault 5 Turbo 3E“ sukurtas naudojant elektromobiliams skirtą platformą, siekiant sumažinti svorį ir užtikrinti geresnį valdymą. Automobilis turi 540 AG galios pavarą, pasiekiančią 0–100 km/h greitį per 3,5 sekundės. Tikimasi, kad jo nuvažiuojamas atstumas bus daugiau nei 400 km. Dėl 800 voltų sistemos ir 350 kW įkrovimo galios baterija nuo 15 iki 80 proc. galės būti įkrauta per 15 minučių.

Interjeras

„Renault 5 Turbo 3E“ interjeras atspindi sportinį automobilio pobūdį su sportinėmis sėdynėmis, anglies pluošto komponentais ir aukštos kokybės medžiagomis, kaip „Alcantara“. Automobilis taip pat turi vertikalų rankinį stabdį, įkvėptą ralio modelių.

Priekiniai 10,1 ir 10,25 colių ekranai pateiks vairavimo, navigacijos ir multimedijos informaciją, naudojant modernią „OpenR Link“ sistemą su „Google“ paslaugomis.

Ribotas leidimas

„Renault 5 Turbo 3E“ bus gaminamas tik 1 980 vienetų, paminint pirmo „Renault 5 Turbo“ pasirodymo metus. Kiekvienas automobilis bus numeruojamas, o pirkėjai galės pasirinkti norimą vieneto numerį. Užsakymai bus priimami netrukus, o pirmieji automobiliai bus pristatyti 2027 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?