Iš tikrųjų, elektromobiliai puikiai tinka ekstremaliems pasivažinėjimams. Taip, jie yra sunkesni, bet pasižymi itin žemu svorio centru. Be to, elektros varikliai pasižymi itin stipriu sukimo momentu, kompiuteris gali jiems suteikti daug skirtingų galios profilių, todėl pasivažinėjimai bekelėje neturėtų kelti didelių problemų. O kaip vanduo?
Nors elektra ir vanduo nėra geriausi draugai, elektromobiliai vandens negali bijoti. Juk lauke lyja, o ant gatvių pasitaiko balų – elektros komponentai privalo būti gerai apsaugoti, net jei automobilis nėra skirtas važinėjimui bekelėje. „Rivian R1T“, žinoma, yra kita istorija.
„Rivian R1T“ gali važiuoti per kone metrą vandens. Vanduo gali apsemti visą automobilio „nosį“ – tai nesvarbu, nes po kapotu nėra oru kvėpuojančio vidaus degimo variklio.
Tokie bandymų vaizdo įrašai jų optimistiškai galbūt ir nenuteikia – ar automobilis išriedės į gatves, jei vis dar yra bandomas? Tačiau informacija nebuvo atnaujinta ir apie naujus atidėjimus nepranešama – R1T pirkėjus turėtų pasiekti dar šį mėnesį.
Praeitą savaitę „Rivian“ paskelbė, kad naujausiame investicijų raunde pritraukė dar 80 milijardų dolerių. Investuotojai tiki šia kompanija – tarp jų yra ir „Amazon“ bei „Ford“.