Elektromobilių revoliucija automobilių pramonėje didina baterijų paklausą neįtikėtinu tempu ir tuo pačiu didina kai kurių specifinių mineralų, naudojamų ličio jonų baterijų gamyboje, paklausą.
„Tesla“ per pastaruosius keletą metų stipriai padidino elektromobilių gamybos apimtis ir tapo didžiausiu baterijų vartotoju.
Vašingtone (JAV) vykusioje „Benchmark Minerals Intelligence“ konferencijoje „Tesla“ pasaulinio baterijų metalų tiekimo vadybininkė Sarah’a Maryssael sakė, kad „automobilių gamintojas yra susirūpinęs dėl kai kurių šių metalų ir artimiausioje ateityje jų gali pritrūkti.“
Sarah’a kiek patikslino savo teiginį „artimiausioje ateityje“ ir teigia, jog šie sutrikimai bus susiję konkrečiai su automobilių pramonę ir tikėtina, kad greičiausiai dar nepasirodys šiais metais, bet ateityje tokių problemų tikrai gali kilti.
Daugelis kompanijų nerimauja dėl kobalto, kurio gavyba nėra pakankama. „Tesla“ savo baterijose naudoja mažiau kobalto nei kiti šios pramonės atstovai, tačiau „Tesla“ labiau nerimą kelia nikelis, kuris pasaulyje yra kur kas plačiau išgaunamas, nei kobaltas.
Sarah’a Maryssael dar pridūrė, kad „Tesla ir toliau daugiausiai dėmesio skirs nikeliui, kuris yra Elono Musko plano dalis ir siekiama baterijų katoduose mažiau naudoti kobalto.
Sarah’a Maryssael dar pridūrė, kad „Tesla ir toliau daugiausiai dėmesio skirs nikeliui, kuris yra Elono Musko plano dalis ir siekiama baterijų katoduose mažiau naudoti kobalto.
Kobaltas daugiausiai iškasamas Kongo Demokratinėje Respublikoje, o kai kurie išgavimo metodai yra – ypač kai darbui naudojami vaikai – itin nepopuliarūs [nepriimtini] visoje baterijų pramonėje ir ypač Elonui.“
Sarah’a taip pat sakė, kad automobilių gamintojas mato „didžiulį potencialą“ dirbti su mineralų kasyklomis Australijoje ar Jungtinėse Valstijose.