Elektromobilis „Porsche Taycan“ pristatomas pasauliui: aplankys tris žemynus per tris savaites

Pirmasis sportinis „Porsche“ elektromobilis debiutavo Kinijoje. „Porsche Carrera Cup Asia“ lenktynininkas Li Chao vairuodamas „Taycan“ įveikė pirmuosius bandomuosius ratus Šanchajuje įkurtame „Porsche Experience Centre“ (PEC). Per tris savaites maskuotas „Taycan“ aplankys tris žemynus – po Kinijos keliavo į Didžiąją Britaniją, o iš ten – į JAV, rašoma pranešime.
„Porsche Taycan“
„Porsche Taycan“ / Gamintojų nuotr.

„Taycan“ yra labai laukiama „Porsche“ premjera, todėl dar iki oficialaus debiuto norima jį parodyti kuo platesniam klientų ratui ir pademonstruoti jo galimybes, kurios elektra varomiems automobiliams iki šiol buvo nepasiekiamos.

Pirmoji vieta pasirinkta neatsitiktinai – Kinija yra didžiausia elektromobilių rinka pasaulyje ir „Taycan“ šioje šalyje itin laukiamas. Europa ir Amerika – ne mažiau svarbios rinkos „Porsche“, kur išankstiniai užsakymai jau skaičiuojami tūkstančiais. Kelias dešimtis jų turime ir Lietuvoje“, – teigia sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Vairavo naujausiame „Porsche“ bandymų centre

Elektromobilį išbandyti ir jo galimybes pademonstruoti buvo patikėta žinomam verslininkui ir lenktynininkui Li Chao – jis nuo 2012 m. dalyvauja „Porsche Carrera Cup Asia“ varžybų serijoje ir 2018 m. „Pro-Am“ įskaitoje užėmė trečią vietą.

Parodomasis važiavimas vyko „Porsche“ bandymų centre Šanchajuje – tai 2018 m. atidarytas pirmasis Azijoje ir šeštasis visame pasaulyje „Porsche Experience Centre“ objektas. Jame įrengta 1,4 km ilgio lenktynių trasa, leidžianti pajusti ir įvertinti visas dinamines automobilio savybes.

Elektromobilį išbandęs lenktynininkas pabrėžė, jog buvo nustebintas „Porsche Taycan“ valdymo savybėmis – tai modelis, aukščiausiu lygiu suderinantis komfortišką ir sportišką važiavimą. Didelę įtaką tam turi žemas elektromobilio svorio centras bei galinių vairuojamų ratų sistema, padidinanti manevringumą važiuojant mažu greičiu ir stabilumą – dideliu.

Gamintojų nuotr./„Porsche Taycan“
Gamintojų nuotr./„Porsche Taycan“

„Naujojo „Taycan“ pakaba subalansuota puikiai – tai justi nuo pat starto. Jis valdomas kaip tikras sportinis automobilis, o ilgose kelionėse atsiskleidžia neprilygstamas jo komfortas. Vairas labai tikslus, automobilis turi daug sukibimo“, – savo įspūdžius po bandomojo važiavimo apibūdino Li Chao.

„Taycan“ gali įsibėgėti iki daugiau nei 250 km/val. Spurtas nuo 0 iki 100 km/val. trunka mažiau nei 3,5 sek., o iki 200 km/val. – mažiau nei 12 sek.

Po Azijos – Europa ir Amerika

Savo unikalias savybes „Taycan“ demonstruos ir kituose „Porsche Triple Demo Run“ renginiuose: liepos 4–7 dienomis pasirodė „Goodwood Festival of Speed“ festivalyje, kur atliko parodomąjį važiavimą, bei „ABB FIA Formula E“ čempionato finale Niujorke liepos 13–14 d. Gudvude sportinį „Porsche Taycan“ vairavo Markas Webberis, o Niujorke – Neelas Jani.

„Porsche“ elektromobiliai turi įveikti tokią pačią griežtą bandymų programą kaip ir vidaus degimo variklius turintys automobiliai – testuojamos ne tik automobilių galimybės lenktynių trasose, bet ir praktiškumas kasdieninėse situacijose.

Elektromobilių testai kai kuriais atžvilgiais yra netgi griežtesni nei benzininių ar hibridinių modelių. Labai svarbu tinkamai ištestuoti baterijos įkrovimo galimybes, užtikrinti važiuoklės bei interjero temperatūros kontrolę bet kokiomis klimatinėmis sąlygomis.

„Taycan“ pasaulinis debiutas numatomas rugsėjį, o iki to laiko jis bus įveikęs šešis milijonus kilometrų įvairiuose bandymuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų