Elektromobilis rado įkroviklį: „Nissan“ susitarė su „Enefit“

„Nissan“ ir „Enefit“ pasirašė ilgalaikę visas Baltijos šalis apimančią bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Enefit“ siūlys įkroviklius, jų montavimą ir aptarnavimą „Nissan“ elektromobilių pirkėjams.
Įkrovimo stotelė
Įkrovimo stotelė / Enefit nuotr.

Sutartis tarp vieno didžiausio vien elektra varomų automobilių gamintojo ir įkrovimo stotelių sprendimų diegėjo palengvins elektromobilių priežiūrą Baltijos šalyse.

Atsisakė tik dyzelinu ir benzinu varomų automobilių

Kompanijos „Nissan Nordic Europe“ direktorius Baltijos šalims Margus Mikk pabrėžia, kad „Nissan“ savo pozicijas Europoje ketina stiprinti siūlydama daugiau elektromobilių bei su jais susijusių sprendimų.

Anot jo, „Nissan“ apsisprendė nebeinvestuoti į Euro 7 emisijos standartą atitinkančius tik benzinu ir dyzelinu varomus keleivinius automobilius ir nuo 2023 m. Europoje nebeparduoda naujų, tik vidaus degimo variklį turinčių lengvųjų automobilių.

„Nissan“ planuoja, kad jau 2026 m. 75 proc. jų parduodamų naujų automobilių bus varomi elektra, o iki dešimtmečio pabaigos šis rodiklis pasieks 100 proc.

„Nissan“ pereina prie elektrą naudojančio transporto, siūlydama įvairų tokių automobilių spektrą. Todėl mums svarbu turėti tokį partnerį kaip „Enefit“, kuris mūsų klientus aprūpins elektromobilių įkrovimo technologijomis ir sprendimais“, – pabrėžia M. Mikk.

Strateginė partnerystė

„Mūsų tikslas – tapti ilgalaikiu elektromobilių savininkų partneriu. Todėl „Enefit“ siūlo ne tik infrastruktūrą, bet ir išmanius sprendimus. Vienas jų ‒ mūsų programėlė, leidžianti elektromobilį automatiškai krauti kai biržoje elektros kaina žemiausia ‒ taip išlaidos krovimui sumažinamos iki 50 proc.“, – teigia „Enefit“ vadovas Vytenis Koryzna.

„Enefit“ valdančios „Eesti Energia“ grupės valdybos narys Margusas Valsas sako, kad pradėtas strateginis bendradarbiavimas yra ilgalaikis ir jis turėtų paspartinti elektra varomo transporto plėtrą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Baltijos šalyse „Nissan“ pirmauja pagal parduodamų elektromobilių skaičių ‒ pernai buvo nupirkta beveik 500 naujų tik elektra varomų šio gamintojo automobilių. Pats populiariausias „Nissan“ elektromobilis ‒ „Nissan Leaf“, nuo 2010 m. visame pasaulyje parduota daugiau nei 600 000 šio modelio elektromobilių, kuriais jau nuvažiuota daugiau nei 10 milijardų kilometrų su nuline CO2 emisija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis