Jų komforto komplektacija – vidutinio lygio – nėra šildomų vairų ir stiklų. Tačiau elektromobiliai aprūpinti pačia didžiausia – 82 kWh (naudojama talpa – 77 kWh) baterija, kuri leidžia nuvažiuoti nuo 300 iki 500 km (pagal WLTP – 537 km).
Visi elektriniai SUV turi 186 mm prošvaisą – tai leidžia nesunkiai įveikti daugelį sunkiau pravažiuojamų miško kelių. Iki 175 kW maksimali krovimo galia leidžia akumuliatorius iki 80 procentų įkrauti per mažiau nei pusvalandį. Plačiau apie šiuo elektromobilius papasakojo „Motus Auto“ vadovas Gintaras Kaukėnas:
Jo teigimu, šis sandoris yra rekordinis. Jei prieš keletą metų kas būtų paklausęs, ar įmanoma į Lietuvą pristatyti 88 elektromobilius, G.Kaukėnas būtų labai tuo suabejojęs.
„Automobilių gamyba prasidėjo netrukus po sutarties pasirašymo, o pirmieji į Lietuvą atvyko jau po mėnesio. Viso šio kiekio automobilių gamyba truko apie keturias savaites, o visas procesas su pristatymu apie du su puse mėnesio. Žinoma, mums patiems tai buvo nemenkas iššūkis, nes mūsų salonas atsidarė tik balandžio mėnesį ir kol kas dirbame laikinose patalpose, tačiau įvertinome savo pajėgumus ir pamatėme, kad galime suvaldyti tokį kiekį“, – pasakojo „Motus auto“ pardavimų vadovas Dainius Lepeška.
Miškininkai klausė, ar galima važiuoti per griovius ir kelmus
O ko klausė miškininkai, kurių didžioji dauguma pirmą kartą gyvenime sėdo prie automobilio vairo? Ar juos stebino tai, kad elektromoblio nereikia net užvesti – sėdi ir važiuoji?
Aplinkos ministras Simonas Gentvilas 15min sakė, kad miškų urėdijos bus labai geras bandymų poligonas elektromobiliams. Jei jau miškininkai gali jais sėkmingai važinėti, tai kodėl įvairiais mitais apie elektromobilius tiki dalis mūsų visuomenės?
Valstybinės miškų urėdijos (VMU) vadovas Valdas Kaubrė tiki, kad toks didelis elektromobilių kiekis, išriedėjęs į Lietuvos kelius ir miškus, sukels domino efektą:
Sukūrė savą elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą
"Šiuo metu VMU turi apie 900 automobių, kurių dalis yra pikapai. Todėl, žiūrėdami į priekį, jau dabar ieškome balanso - ten, kur galima atsisakyti iškastinio kuro, pereiname prie elektromobilių. Jais bus aprūpinti VMU regioniniai padaliniai visoje Lietuvoje, net mažuose miesteliuose, todėl urėdija įsirengė ir įkrovimo stoteles, kad nekiltų jokių nepatogumų net ir atokiausiuose kampeliuose", - sakė V.Kaubrė.
Šiuo metu pasirašytos sutartys bei pradėti 49 įkrovimo stotelių įrengimo darbai.