Čia būtų galima pažvelgti dvejopai: pavyzdžiui, JAV rinkoje, „Chevrolet Volt“ stipriai duoda į kaulus „Nissan Leaf“. Čia „General Motors“ gaminamų automobilių buvo parduoti 928 vienetai, tuo tarpu „Nissan“ elektromobilio – vos 173.
Tačiau „Chevrolet“ kol kas yra parduodamas tik Jungtinių Valstijų naujų automobilių rinkoje, tad globaliniuose pardavimų rezultatuose viršuje yra „Nissan“: visame pasaulyje „Leaf“ parduota 3657 modeliai.
Jeigu kaip pavyzdį imtume JAV rinką, čia tiek „Nissan“, tiek „Chevrolet“ pardavimų rezultatai yra prastesni nei tikėtasi anksčiau (žr. susijusius straipsnius). Tačiau globaliai „Nissan Leaf“ parduodamas beveik pagal išankstinį planą. Tad, kurį modelį kol kas vertėtų vadinti lyderiu?