Balandžio-birželio mėnesiais „Tesla“ pardavimai peržengė 6 milijardų dolerių ribą. Tai – labai geras rodiklis, žinant, kokie tie mėnesiai buvo – COVID-19 pandemija sulėtino ekonomikas, pardavimus ir tūkstančius žmonių pasiuntė į nedarbą. Lyginant su tuo pačiu ketvirčiu 2019-aisiais, kompanijos pardavimai krito 4,9 proc. Nepaisant to, „Tesla“ vis tiek fiksavo 104 milijonų dolerių grynąjį pelną. Vėlgi – tai labai puikus rodiklis tokiu metu.
Dar daugiau – „Tesla“ kompanijai tai buvo ketvirtas pelningas ketvirtis iš eilės. Tai – pirmas toks pasiekimas per kompanijos istoriją. Be to, prognozuojama, kad „Tesla“ augimas tęsis, jei tik neiškils naujų nenumatytų pasaulinių problemų. Per pastaruosius metus „Tesla“ vertė rinkoje išaugo 500 proc. Tačiau, tai nėra laikas, kuomet „Tesla“ vadovai gali atsipalaiduoti ir užsimiršti.
Kalbėdamas su akcininkais apie finansinius rezultatus Elonas Muskas tai ir pabrėžė – būtina susikoncentruoti į kompanijos augimą. „Tesla“ vadovas atskleidė, kad vis dar yra susirūpinęs dėl savo elektromobilių kainos. Pasak Musko, jį erzina, kad „Tesla“ automobiliai nėra pakankamai įperkami ir tai būtina keisti. „Mes norime būti tik šiek tiek pelningi, maksimizuoti augimą ir kiek įmanoma labiau sumažinti automobilių kainą“, – teigė Muskas.
E.Muskas patvirtino, kad sąlygiškai aukšta elektromobilių kaina išlieka dėl aukštos baterijų savikainos. Tuo pačiu jis paragino kalnakasybos kompanijas spartinti nikelio išgavimą.
„Tesla“ jums paruoš milžinišką sutartį labai ilgam laikui, jei gebėsite išgauti nikelį efektyviu ir aplinkai draugišku būdu“, – teigė Muskas.
Per pastaruosius tris mėnesius „Tesla“ pagamino 82272 automobilius, pirkėjams pristatė dar šiek tiek daugiau. Perkamiausi modeliai – „Model 3“ ir „Model Y“. Tik kiek daugiau nei 10 tūkstančių klientams pristatytų automobilių yra „Model S“ ar „Model X“.