Pastaruoju metu ne vienas automobilių gamintojas viešai prisipažino, kad stipriai atsilieka nuo „Tesla“.
Tiek ir „Audi“ vadovas tvirtino, kad automobilių gamintojas atsilieka nuo „Tesla“ dviem metais, tiek ir „VW“ vadovas Herbertas Diessas. Tiesa, jis tikisi, kad agresyvi „VW“ politika elektromobilių sektoriuje leis pasivyti lyderiaujančią „Tesla“.
Akivaizdu, jog „Tesla“ yra pasaulinis elektromobilių lyderis ir senieji automobilių gamintojai yra atsiliekančiųjų vaidmenyje.
Ir E.Muskas yra pasirengęs jiems padėti. Skamba kiek keistai, bet „Tesla“ vadovas mano, jog konkurentams reikia padėti pereiti prie elektromobilių ir, kad jie tą padarytų kuo greičiau.
Todėl E.Muskas viešai pasižadėjo, kad „Tesla leis naudotis savo licencijuota programine įranga ir tieks jėgos pavaras bei baterijas.“
Kodėl tą darys? Atsakymas žavingas: „mes tik stengiamės pagreitinti perėjimą prie tvarios energijos, o ne sužlugdyti konkurentus“, – teigia charizmatiškasis E.Muskas.
E.Muskas netgi teigia, kad „Tesla“ norėtų licencijuoti ir autopilotą, nors anksčiau yra pripažinęs, kad tą padaryti yra gana sudėtinga.
Įdomu yra tai, kad „Tesla“ jėgos pavaras ir baterijas konkurentams jau yra tiekusi ir „Tesla“ technologijomis naudojosi „Mercedes-Benz“ bei „Toyota“.
Jie buvo „Tesla“ akcininkai ir tokia praktika naudojosi iki 2015-ųjų, kol buvo nutrauktos visos bendradarbiavimo programos.
Panašu, jog „Tesla“ grįš prie tokios praktikos ir padės kitiems automobilių gamintojams pereiti prie elektromobilių. Žinoma, nereikia manyti, kad tą „Tesla“ darys už ačiū. Tai gali būti ir geras pajamų šaltinis.
Iš kitos pusės, kam išradinėti dviratį, jei esamos „Tesla“ technologijos veikia ir jas gali pritaikyti kurdamas savo elektromobilius. Klausimas tik vienas: kurie senieji automobilių gamintojai išdrįs nueiti pas E.Muską?