Nauja Demokratų pristatyta tvarka turėtų stipriai paskatinti elektromobilių pardavimus. Tačiau E.Muskas mano, kad skatinama pirkti bet kokius JAV pagamintus elektromobilius, išskyrus „Tesla“. Mat perkantys elektromobilį iš gamyklos, kurios darbuotojai priklauso profsąjungai, galės papildomai gauti 4,5 tūkstančius JAV dolerių. Ir dėl to E.Muskas mano, kad prie to prisidėjo JAV automobilių pramonės darbuotojų profsąjunga (UAW arba „United Auto Workers“).
Profsąjunga galimai skatina pirkti elektromobilius iš gamyklų, kurių darbuotojai yra jos nariai. Bet kodėl E.Muskas dėl to kaltina ir „Ford“?
Naujoji tvarka JAV gamintojams vietinėje rinkoje suteiks didžiulį pranašumą prieš importuojamus elektromobilius. Bet ne visiems JAV gamintojams – „Tesla Motors“ ir kompanijos darbuotojai iki šiol atsispyrė UAW bandymams įtraukti didžiausios kompanijos darbininkus į profsąjungą. Taigi, lengva pastebėti, kad nauja tvarka bus naudingiausia „Ford“, „General Motors“ ir „Chrysler“. Ypač dėl to, kad ji iš esmės skatins pirkti amerikietiškus, bet ne „Tesla“ elektromobilius.
„Ford“ teigia, kad dirba su UAW, kad kovotų su klimato kaita. O naujoji tvarka padės amerikiečiams pereiti prie elektromobilių ir skatins gamybą šalyje. E.Muskas primena, kad „Mustang Mach-E“ yra gaminamas Meksikoje, bet JAV „Ford“ surinks „F-150 Lightning“ ir „E-Transit“.
Ar „Tesla“ konkurentai taip tikrai elgtųsi? Taip, be jokios abejonės. „Tesla“ yra vienintelė tokio dydžio bendrovė, kurios darbuotojai nepriklauso profsąjungai – iš tikrųjų atrodo, kad naujoji tvarka buvo specialiai nukreipta prieš populiariausią elektromobilių gamintoją. Bet, aišku, ji nepatinka ir „Toyota“ bei „Honda“ vadovams – šios markės elektromobilių JAV kol kas negamina.