Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Eminemas padavė „Audi“ į teismą

Rodos, tokia didelė kompanija kaip „Audi“ prieš paleisdama reklaminį klipą į eterį turėtų susitarti su muzikos autoriais dėl jų dainos panaudojimo. Tačiau Eminemas teigia, kad jo leidimo „Audi“ nepaprašė. Jis vokiečius padavė į teismą.
„Audi A6 Avant“ reklama
„Audi A6 Avant“ reklama / Kadras iš video siužeto

Tiesa sakant, labai keista, kad „Audi“ žaidžia tokius žaidimus. Jie tiesiog nuplagijavo „Chrysler“ sukurtą reklamą „Born of Fire“ (liet. gimę iš ugnies). Tik „Chrysler“ reklamoje prie vairo sėdi pats muzikos autorius Eminemas, o vokiečių sukurtoje reklamoje prie „A6 Avant“ vairo sėdi kažkoks nežinomas dailus vyrukas. Tačiau muzika ta pati – groja „Eminem – Lose Yourself“ daina.

Dėl šio akibrokšto Eminemas padavė „Audi“ į teismą. Panašių priemonių žada imtis ir „Chrysler“. „Panašu, kad kažkas neteisingai suprato autorių teisių įstatymus“, – teigia „Chrysler“ atstovas spaudai Gualberto Ranieri.

Ką apie šią situaciją sako „Audi“? Pasak jų atstovo spaudai jie dainos nevogė. Bet iš kur ją gavo – neatsakė. O atsakant į „Chrysler“ kaltinimus dėl visos reklaminės idėjos panaudojimo, „Audi“ atstovas atšovė: „Ši reklama nebuvo transliuojama JAV“. Hm...

Pasižiūrėkite abu vaizdo siužetus ir suraskite dešimt skirtumų:

„Audi A6 Avant“ reklama:



„Chrysler – Born of Fire“ reklama:

VIDEO: Chrysler Eminem Super Bowl Commercial - Born Of Fire - 2011 NFL Super Bowl Ad

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų