Eros pabaiga: Kodėl „Lotus“ nutraukė kultinių modelių gamybą?

Baigiantis 2021 m. garsus britų sportinių automobilių gamintojas „Lotus“ pranešė, kad nutraukia dalies daug metų gamintų automobilių gamybą. Skelbiama, kad nedideliame Didžiosios Britanijos Hethelio kaimelyje, Norfolko grafystėje įsikūrusioje gamykloje pagaminti paskutinieji istorijoje „Lotus Elise“, „Exige“ ir „Evora“ modelių egzemplioriai. Kodėl baigėsi daugelio numylėtų modelių gamyba?
Gamintojo nuotr./ Paskutinieji istorijoje pagaminti „Lotus Evora“, „Elise“ ir „Exige“ modeliai
Gamintojo nuotr./ Paskutinieji istorijoje pagaminti „Lotus Evora“, „Elise“ ir „Exige“ modeliai

Sportinių automobilių entuziastai neapsidžiaugė sužinoję, kad „Lotus“ galiausiai nutraukė trijų savo populiariausių modelių gamybą. Taip užversdami paskutinį puslapį galbūt ypatingiausiems per automobilizmo istoriją entuziastams gamintiems modeliams.

Fenomenaliai mažu svoriu ir ypatingai geru valdymu pasižymėjęs roadsterio etalonas „Lotus Elise“ buvo toks sėkmingas, kad jį gamino nuo pat 1996 metų. Tris šio modelio kartas pristatę britai viso pasaulyje pardavė 35 124 vnt. šio modelio automobilių.

Sportinė „Elise“ versija, kuri buvo kurta pirmiausiai galvojant apie naudojimą lenktynių trasose buvo vadinama „Exige“ kodiniu pavadinimu. Jų nuo 2000 metų parduota 10 497 vnt.

Jei entuziastų širdis visame pasaulyje užkariavęs mažasis „Elise“ buvo kurtas smagiems pasivažinėjimams savaitgaliais, o „Exige“ lenktyniavimui, norintys ne tokio radikalaus automobilio nuo 2011 metų rinkosi „Lotus Evora“. Jį entuziastai pirko norėdami daugiau komforto. Kadangi modelis turėjo oro kondicionierių, vairo stiprintuvą, odines sėdynes bei bent minimalią garso izoliaciją – puikiai tiko žmonėms norintiems automaniško automobilio, kurį galėtų naudoti kasdien. Šių automobilį per istoriją pagaminta 6 117 vnt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis