Sportinių automobilių entuziastai neapsidžiaugė sužinoję, kad „Lotus“ galiausiai nutraukė trijų savo populiariausių modelių gamybą. Taip užversdami paskutinį puslapį galbūt ypatingiausiems per automobilizmo istoriją entuziastams gamintiems modeliams.
Fenomenaliai mažu svoriu ir ypatingai geru valdymu pasižymėjęs roadsterio etalonas „Lotus Elise“ buvo toks sėkmingas, kad jį gamino nuo pat 1996 metų. Tris šio modelio kartas pristatę britai viso pasaulyje pardavė 35 124 vnt. šio modelio automobilių.
Sportinė „Elise“ versija, kuri buvo kurta pirmiausiai galvojant apie naudojimą lenktynių trasose buvo vadinama „Exige“ kodiniu pavadinimu. Jų nuo 2000 metų parduota 10 497 vnt.
Jei entuziastų širdis visame pasaulyje užkariavęs mažasis „Elise“ buvo kurtas smagiems pasivažinėjimams savaitgaliais, o „Exige“ lenktyniavimui, norintys ne tokio radikalaus automobilio nuo 2011 metų rinkosi „Lotus Evora“. Jį entuziastai pirko norėdami daugiau komforto. Kadangi modelis turėjo oro kondicionierių, vairo stiprintuvą, odines sėdynes bei bent minimalią garso izoliaciją – puikiai tiko žmonėms norintiems automaniško automobilio, kurį galėtų naudoti kasdien. Šių automobilį per istoriją pagaminta 6 117 vnt.