Kaip ir aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kai aerokosminės bendrovės visoje Europoje susijungė kovoje su Amerikos konkurente „Beoing“, dabar „mums irgi reikia atskiros „Airbus“ baterijoms“.
Šiuo metu Europos kompanijos dar neužsiima didelio masto baterijų gamyba ir mano, kad pigiau ličio jonų baterijas importuoti iš Azijos. „Ši technologija yra per svarbi, kad ją importuotume iš užsienio“, – pareiškė M. Ševčovičius.
ES automobilių gamintojai praėjusią savaitę Frankfurte vykusios tarptautinės automobilių parodos metu pristatė kelis elektromobilių modelius. Tačiau grynai elektrinių arba hibridinių automobilių pardavimai dar ne labai sparčiai auga, nes visuomenėje tik pratinasi prie naujos technologijos. Be to, trūksta ir tam reikalingos infrastruktūros, kaip įkrovimo stotelės.
„Mūsų tikslas yra į kelius kaip galima greičiau išvaryti daug alternatyvia energija varomų automobilių“, – pabrėžė komisaras, pridūręs, kad numatoma skirti iki 2 mlrd. eurų viešųjų lėšų skatinti mokslinius tyrimus ir plėtrą bei reikalingos infrastruktūros įrengimą.
M. Ševčovičius taip pat sakė, kad svarstoma ir nustatyti tam tikrą kvotą gamintojams, kad elektromobiliai sudarytų tam tikrą dalį jų pardavimų.