Kaip ir dauguma senų ir restauruotų transporto priemonių, šis autobusas turi margą istoriją, – rašo trucker.lt. Autobusas buvo naudojamas Norvegijoje iki 1994 m. Jis vežiojo vaikus į mokyklą. Tuomet jis buvo padovanotas Estijos liaudies šokių ansambliui. Estijoje jis buvo naudojamas gastrolių metu ir tapo antraisiais muzikantų namais. Šiuo autobusu netgi buvo vykstama į gastroles užsienyje. 2006 m. autobuso kėbulas buvo per daug pažeistas, kad būtų eksploatuojamas toliau, tad nuspręsta jo nebenaudoti.
Prikeltas antram gyvenimui
Po kurio laiko nuspręsta šį autobusą prikelti antram gyvenimui. Jo spidometras tuo metu buvo sustojęs ties 310 560 km žyma. Beliko tik spėlioti, koks dar vienas skaičius turėtų būti priekyje ir reikšti milijonus km.
Spidometras tuo metu buvo sustojęs ties 310 560 km žyma.
Prieš trejus metus autobuso operatorius nusprendė šį „senuką“ restauruoti. Visos detalės iš eilės buvo sutvarkytos ir sutvertos naujam gyvenimui.
Šiuo metu šis autobusas demonstruojamas įvairiuose renginiuose ir parodose. Jame sumontuotas istorinis 11 l darbinio tūrio variklis, kuris generuoja 190 A.G. Nors autobusui beveik 50 metų, jis buvo pakankamai geros būklės ir jo restauravimui prireikė palyginus mažai darbo ir investicijų.
„Scania-Vabis“ techniniai duomenys:
Važiuoklė: Scania-Vabis BF76-59;
Variklis: Scania D11 140 kW, 190 A.G.;
Ilgis: 11.94 m;
Sėdimų vietų skaičius: 41.