Pačių „Euro NCAP“ testuotojų žodžiais tariant, „Visi automobiliai pasirodė labai prastai, o kai kurie parodė, kad kelia rimtą pavojų gyvybei.“
Rezultatai kelia nerimą, turint omenyje, kad šiomis transporto priemonėmis Europoje legaliai galima važinėti, tačiau jos neturi praeiti griežtų saugumo bandymų, kaip kad kiti automobiliai. Kilę iš motociklų ir keturračių, šie maži automobiliukai-motociklai yra mažos ir degalus taupančios transporto priemonės, naudojamos kaimo ar miesto vietovėse, kaip motociklų ir miesto automobilių alternatyva.
Bandyti modeliai buvo šie: „Club Car Villager 2 2 LSV“, „Renault Twizy 80“, „Tazzari ZERO“ ir „Ligier IXO J LINE 4“. Nors visi jie yra visiškai patvirtinti naudoti viešuosiuose keliuose Europoje, testo metu trenkiantis į priekinę ir šoninę dalis, važiuojant 50 km/val. greičiu, visi parodė, jog turi labai rimtų problemų, įskaitant ir „Renault“ automobilį. Balai daugiausia buvo sumuojami iš manekenuose įtaisytų sensorių duomenų, tačiau nuobaudų taip pat buvo suteikta ir už prastą automobilio struktūrą ir kėbulo deformaciją.
„Ligier“ ir „Tazzari“ testas automobiliui 50 km/val. greičiu įsirėžiant į stacionarią kliūtį parodė, jog jie turi didžiulių trūkumų jų tvirtinimo sistemose. „Ligier“ automobilyje viršutinė vairuotojo saugos diržų jungtis išsitraukė iš savo vietos, paliekant manekeną neprisisegusį diržo, kas veda prie didelės rizikos susižeisti. „Tazzari“ automobilyje vairuotojas saugos diržas nutrūko ir vairuotojo galva trenkėsi į vairą su tokia jėga, kuri nurodoma kaip labai rimtas ar net mirtinas sužalojimas .
Vienintelis automobiliukas su standartus atitinkančia oro pagalve, „Renault Twizy“ , turėjo geresnius rezultatus , tačiau jo konstrukcija ir saugos diržų sistema lėmė pavojingai aukštus rodmenis manekene įrengtuose davikliuose.