Naujoji markė į Kinijos rinką žengė rugsėjį ir „Volkswagen“ negali atsidžiaugti – tai buvo vienas sklandžiausių ir sėkmingiausių žingsnių į Kinijos rinką.
Kinija nėra pati svetingiausia rinka pasaulyje. Čia galioja kitos taisyklės ir prisitaikyti prie kiniškų kainų vakarietiškiems prekiniams ženklams yra sunku. O ką ir kalbėti apie kinišką požiūrį į autorines teises bei registruotus prekės ženklus.
Tačiau „Jetta“ į Kiniją žengė su stipriu „Volkswagen“ įvaizdžio užnugariu. Nuo rugsėjo iki dabar parduota daugiau nei 30 tūkstančių „Jetta“ automobilių. Nedaug? Tai – sėkmingiausias naujo prekės ženklo atėjimas į Kiniją per pastaruosius kelerius metus. „Jetta“ iš karto pasiūlė du modelius – VA3 sedaną ir VS5 visureigį. Kuris iš jų perkamesnis? Žinoma, kad VS5.
Net 80 % visų iki šiol parduotų „Jetta“ automobilių – VS5 visureigiai. Kodėl? Na, dabar tokia mada. Negalima paneigti ir to, kad visureigis yra atsparesnis borteliams ir duobėms, pasižymi aukštesne vairuotojo pozicija ir turi didesnę bagažinę. Visame pasaulyje dabar visureigiai yra labiausiai populiarėjanti automobilio forma. Artimiausioje ateityje „Jetta“ gamą papildys ir dar vienas visureigis – VS7 bus šiek tiek didesnis už VS5.
Kodėl „Jetta“ automobiliai tokie perkami? Nors „Jetta“ vardas yra atskirtas nuo „Volkswagen“, visi žino, kad šios markės yra susijusios. „Volkswagen“ yra laikoma patikimumo ir kokybės simboliu. „Jetta“ automobiliai taip pat yra labai pigūs – VS5 kainuoja mažiau nei 12 tūkstančių eurų.
Trečdalį visų Kinijoje parduodamų automobilių sudaro itin pigios 8-15 tūkst. eurų kainuojančios mašinos. 80 proc. pirkėjų, tai yra pirmasis automobilis. Didžiąją šio segmento dalį sudaro kiniški automobiliai, todėl „Volkswagen“ ir užsinorėjo to pyrago dalies. Modelių gamai plečiantis, „Jetta“ tikriausiai taps vienu iš šio segmento lyderių. Kinija „Volkswagen“ ir taip yra viena svarbiausių rinkų – vien šiemet VW ten parduos daugiau nei tris milijonus automobilių.