„Automobilis yra techniškai tvarkingas, tad jokių didelių netikėtumų neturėjome. Užvedus automobilį po stovėjimo aikštelėje, kurį laiką išmetamųjų dujų matavimo prietaisas rodė aukštesnius nei numato reikalavimai rodmenis. Varikliui sušilus, jie susinormalizavo, o su kontrolieriumi pajuokavome, jog „ant šalto“ iš duslintuvų tiesiog pilasi benzinas, – juokavo K. Ososovas. – O pakabos tikrinimo metu kontrolierius nustebo pamatęs visiškai uždengtą, lygų, aerodinamišką automobilio dugną, pro kurį nelabai matosi pakaba. „Na ir ką aš čia galiu pamatyti?“ – retoriškai paklausė jis“.
Kiek ilgiau nei įprasta užtruko automobilio dokumentų patikrinimas „Regitroje“. Ko gero ir čia „Ferrari 360 Spider“ – nedažnas svečias: „Regitroje" užtrukome daugiau nei pusvalandį, kadangi kontrolierius labai ilgai ieškojo kėbulo numerio bei gamintojo lentelės su svoriais. Galiausiai pasinaudojome „Google“ paieška ir bendromis jėgomis išsiaiškinome, jog ieškoma lentelė yra ant automobilio priekinio sparno ir ją galima pamatyti tik tam tikru kampu atidarius keleivio duris“, – apie nuotykius „Regitroje“ pasakojo vienas iš lenktyninio automobilio savininkų.
Gavusi valstybinius numerius „HRL 360“, „Ferrari“ išriedėjo į miesto gatves, kur juo pasivažinėti gali kiekvienas norintis.