Jei jau renkamės tikėti šia ataskaita iš „CAR Magazine“, net plačiai pripažintas „458 Italia“ nepabėgs nuo turbinos tendencijos, juolab, ji bus orientuojama į galingesnį „California T“ modelį, kurį renkasi net 70 procentų žmonių, pirmą kartą perkančių „Ferrari“.
Pasak pranešimo, su savo pirmuoju „feisliftu“, numatytu 2015 metams, „458 Italia“ taip pat gaus atnaujintos versijos „California T“ 3,9 litro dviejų turbinų V8 variklį . Įdiegus šiuos svarbius pokyčius, „458 Italia“ gali pakeisti pavadinimą į 458M arba 458T.
„California T“ 3,9 litro dviejų turbinų V8 variklis išgauna 552 AG ir 754 Nm sukimo momentą. Tačiau atnaujintas „458 Italia“ variklis bus sureguliuotas taip, kad išgautų apie 670 AG, kuris padarytų automobilį visu 100 AG galingesniu nei dabartinis natūralaus įsiurbimo 4,5 litro V8 variklis.
Siekiant atsverti turbinos įpūtimo poveikį variklio garsui ir galios pateikimui, „Ferrari“ tikisi sukurti ir įdiegti sudėtingas išmetimo sistemas ir patobulinti variklio valdymo mechanizmus. „Ferrari California T“ modelyje sukimo momentas nėra tipiškas turbininiams varikliams – visas smagumas čia pasiekiamas ties 7500 aps./min. Manoma, kad panaši sistema bus naudojama ir „458 Italia“ modelyje.