Automobilio prikėjai retai kada sužino visą savo automobilio kūrimo istoriją. Pavyzdžiui, kad „Opel Zafira“ buvo kurta „Porsche“ inžinierių. O štai ateityje gimsiančių „Lancia“ ir „Chrysler“ automobilių pirkėjai galės tyliai didžiuotis, kad jų mašinos dizainą kūrė „Ferrari“ dizaineris.
Dalintis ištekliais tarp finansiniais saitais susijusių kompanijų – labai logiškas sprendimas. Tarkime, prekyboje pasirodžius „Fiat Freemont“ vienatūriui, sulaukta 18 tūkst. užsakymų. Dvigubai daugiau, nei laikais, kai jis buvo parduodamas su „Dodge“ ženkleliu. Pasimoka, vienu žodžiu.
Gamintojo nuotr./„Ferrari Enzo“ |
Dizaineris apie kūrį kalbame 30 metų praleido „Pininfarina“ studijoje ir dalyvavo kuriant tokius automobilius kaip „550 Maranello“, „360 Modena“, „Enzo“, „F430“ ir „612 Scaglietti“. Taip pat jo darbų dosje yra Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs pirmasis „Maserati“ markės visureigis „Kubang“.
„Mes nenorime tik keisti automobilių ženklelius ir pardavinėti juos skirtingais pavadinimais. Tai niekada nepasiteisindavo ilgalaikėje perspektyvoje. Mes planuojame dalintis ištekliais, tačiau automobilius gaminti tokius, kokių reikia pirkėjams“, – sako Lorenzo Ramaciotti.
Taigi, nuo šios dienos Lorenzo pagrindinė misija yra tokia – užtikrinti, kad techniškai panašūs automobiliai atrodytų taip, kad įtiktų Amerikos ir Europos pirkėjams. Misija neįmanoma?