Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ferrari“ kelionė Europoje: 2. Sugrįžimas į raudonąjį miestą – Maranelą

„Ferrari 360 Spider“, keliaudamas iš Lietuvos į Tenerifę, atvyko į Italiją. Kelionės dalyviai, sportinių automobilių entuziastai Rokas Markevičius ir Kirilas Ososovas, pasakoja savo įspūdžius iš savo viešnagės Maranelo mieste.
„Village“ viešbutis
„Village“ viešbutis
Temos: 1 Ferrari

Tikras rojus „Ferrari“ fanams

Maranelo miestą Šiaurės Italijoje drąsiai galima vadinti „Ferrari“ automobilių namais. 1943 metais „Ferrari“ įmonės įkūrėjas Enzo Ferrari čia iš Modenos perkėlė savo automobilių verslą bei F-1 komandos „Scuderia Ferrari“ veiklą, ir nuo to laiko visas miestas gyvena galingu variklių griausmu ir lenktynių dvasia.

Šiuo metu Maranele veikia centrinė „Ferrari“ būstinė, automobilių gamykla, specialiai automobilių tobulinimui ir bandymams įkurta „Fiorano“ trasa, čia tebėra įsikūręs ir „Scuderia Ferrari“ komandos štabas. Be to, nuo 1990 m. Maranele veikia „Ferrari“ muziejus, kur eksponuojami įspūdingiausi sportiniai ir lenktyniniai „Ferrari“ automobiliai bei varžybų apdovanojimai. Šis miestas – tikras rojus „Ferrari“ fanams.

„Village“ viešbutis
„Village“ viešbutis

Kelionės dalyvių įspūdžiai

„Maranele įsikūrėme „Ferrari“ fanų pamėgtame „Village” viešbutyje. Visą kvartalą užimančio komplekso pastatai raudoni, papuošti „Ferrari“ nuotraukomis ir kitokia atributika. Registratūroje už administratoriaus nugaros ant pakylos užkeltas užpraėjusių metų „Ferrari“ F-1 bolidas, o restorano interjerą puošė „Ferrari F360“ (tokio paties, kokį gali pavairuoti lietuviai – red. pastaba) variklis“, – pasakojimą pradeda Rokas.

„Ryte pažadino už lango gatvėje pravažiuojantis „LaFerrari“ automobilis. Dienos bėgyje dar kelis kartus jį matėme Maranelo gatvėse. Charakteringas žemo dažnio garsas skverbėsi iš tolumos.

Norėjome savo F360 išbandyti greta „Ferrari“ gamyklos esančioje „Fiorano“ trasoje, bet, pasirodo, ja važiuoti leidžiama tik išskirtiniams klientams ir tik kai nevyksta kuriamų automobilių bandymai“.

Kelionės per Europą dalyviai taip pat aplankė „Ferrari“ muziejų, kuriame eksponuojama visa „Ferrari“ bolidų F-1 istorija. Čia galima palyginti greta stovinčių paskutinių 10 metų bolidus, pasiklausyti V12, V10, V8 ir dabartinio „V6 Turbo“ variklio gausmą. Čia surinkti beveik visi įspūdingiausi „Ferrari“ superautomobiliai.

„Ferrari“ muziejus
„Ferrari“ muziejus

Italai už „Ferrari“ vairavimo pramogą moka brangiau

„Maranelo gatvėse „kas antrame name“ siūloma pasivėžinti su įvairių „Ferrari“ modelių automobiliais. Įdomu, kad mūsų matytas pigiausiai siūlytas mūsų turimo „F360 Spider“ modelio pavairavimas kainavo 70 eurų už 10 min.“, – pastebi Kirilas.

„Lietuvoje 10 min. „Ferrari“ bolido vairavimo pramoga kainuoja 55 eurus, – kalba kuponus platinančios įmonės LaisvalaikioDovanos.lt atstovė. – Žinome, kad analogiška pramoga kitose Europos šalyse yra brangesnė, tačiau dėl to nežadame keisti kainos”.

Iš Maranelo, kelionės po Europą dalyviai patraukė link Monako, čia su „Ferrari“ ketina lėkti Monte Karlo gatvėmis bei išbandyti istorinę F-1 trasą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos