Nors ir tikslus modelio pavadinimas bei gamintojo tikslai išlieka paslaptyje, pagal proporcijas nutekėję maketai rodo, kad naujas modelis tiek priekiu, tiek galine dalimi primins „Ferrai F12 Berlinetta“ ir FF. Labiausiai skirsis stogo linija, kuri žemėja daug staigiau nei pastarajame „Ferrari“ su visų varančiųjų ratų pavara.
Naujos kartos „California“ bus siūlomas ir su atviru stogu, nors neaišku, ar tai bus klasikinio tipo kabrioletas, ar „Targa“ tipo modelis, kuriuose nuimama tik viršutinė stogo dalis. Gali būti, kad „Ferrari“ pasiūlys ir visiškai sulankstomą kietą stogą, tačiau iš pirmo žvilgsnio šiuose brėžiniuose pavaizduotas „Targa“ tipo automobilis.
„Ferrari“ nuotr./„Ferrari“ brėžiniai |
Dabartinėje „Ferrari“ gamoje „California“ yra seniausias naujas automobilis. Jis buvo pristatytas prieš penkerius metus, o serijinė gamyba pradėta 2009-aisiais. Šiuose modeliuose montuojamas atmosferinis V8 variklis su 483 AG ir 508 Nm, leidžiantis 100 km/h pasiekti per 4 sekundes bei išvystyti maksimalų 315 km/h greitį.
Naujoji 3,8 litro V8 jėgainė nėra naujiena „Ferrari“ šeimai. Tokie motorai jau montuojami visiškai naujuose „Quattroporte“ modeliuose. Agregatas generuoja 523 AG ir 708 Nm – gerokai daugiau nei dabartiniuose „California“ naudojamas variklis.
„Autocar“ priduria, kad automobilių pramonėje pasklido gandai apie „Ferrari“ planus pristatyti FF kupė versiją, tačiau būtent tokią poziciją gamoje užima F12 modelis. Negana to, britai išpublikavo ir neseniai Italijoje pastebėtą užmaskuotą naujos kartos „California“, kuris savo proporcijomis primena šiuos nutekintus brėžinius.