„Ferrari“, „Maserati“ ir kiti gamintojai gali patekti Kinijos globon

„Fiat Chrysler Automobiles“ vadovas Sergio Marchionne ne kartą kalbėjo apie koncerno akcijų pardavimą kitam gamintojui ar susijungimą. FCA koncernui priklauso ne tik jo pavadinime esantys gamintojai, bet ir „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Lancia“, „Maserati“ ir kt.
Ferrari FF
Ferrari FF / Autoplius.lt iliustr.
Temos: 3 Ferrari Kinija Fiat

Po nepavykusių derybų su „Volkswagen AG“, „General Motors“ bei kitomis JAV ir Europos įmonėmis S. Marchionne atsigręžė į tolimuosius rytus – Kiniją. Šios šalies automobilių gamintojai jau pagarsėjo kaip vieną po kito superkantys įmones iš Europos: pavyzdžiui, „Geely“ priklauso „Volvo“ bei „Lotus“.

Kaip rašo Carscoops.com, susidomėjimą FCA koncernu pareiškė „Guangzhou“, „Geely“, „Dongfeng“ ir „Great Wall“. FCA su „Guangzhou“ jau turi nemažai reikalų – jie gamina automobilius Kinijos rinkai.

Kinijos gamintojai ne pirmus metus siekia įsiveržti į Europos bei Šiaurės Amerikos rinkas – automobilių kokybės lygmenyje jie gerokai pasistiebė ir kai kuriais atžvilgiais gali varžytis su vietiniais analogais. Tačiau dalykas, kurio Kinijos gamintojams trūksta – infrastruktūra. Ir čia Europoje bei JAV stiprias pozicijas užimantis FCA koncernas gali būti itin naudingas: visame pasaulyje FCA turi 162 gamyklas, 87 tyrimų ir plėtros laboratorijas bei 2 600 atstovybių tinklą vien JAV.

„Fiat“ ir „Chrysler“ gamintojų akcijos dar iki jų susijungimo priklausė kitiems. Ilgą laiką „Chrysler“, kuriam priklauso „Jeep“ bei „Eagle“, pats priklausė „Daimler“ koncernui, o „General Motors“ ilgą laiką turėjo 20 procentų „Fiat“ akcijų (o „Fiat“ priklauso „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Lancia“, „Maserati“ ir kt.).

Carscoops.com spėja, kad kažkuriam Kinijos koncernui nupirkus FCA, dalis gamintojų kaip „Ferrari“ ar „Maserati“ galėtų būti atskirti ir išlikti nepriklausomi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis