Po nepavykusių derybų su „Volkswagen AG“, „General Motors“ bei kitomis JAV ir Europos įmonėmis S. Marchionne atsigręžė į tolimuosius rytus – Kiniją. Šios šalies automobilių gamintojai jau pagarsėjo kaip vieną po kito superkantys įmones iš Europos: pavyzdžiui, „Geely“ priklauso „Volvo“ bei „Lotus“.
Kaip rašo Carscoops.com, susidomėjimą FCA koncernu pareiškė „Guangzhou“, „Geely“, „Dongfeng“ ir „Great Wall“. FCA su „Guangzhou“ jau turi nemažai reikalų – jie gamina automobilius Kinijos rinkai.
Kinijos gamintojai ne pirmus metus siekia įsiveržti į Europos bei Šiaurės Amerikos rinkas – automobilių kokybės lygmenyje jie gerokai pasistiebė ir kai kuriais atžvilgiais gali varžytis su vietiniais analogais. Tačiau dalykas, kurio Kinijos gamintojams trūksta – infrastruktūra. Ir čia Europoje bei JAV stiprias pozicijas užimantis FCA koncernas gali būti itin naudingas: visame pasaulyje FCA turi 162 gamyklas, 87 tyrimų ir plėtros laboratorijas bei 2 600 atstovybių tinklą vien JAV.
„Fiat“ ir „Chrysler“ gamintojų akcijos dar iki jų susijungimo priklausė kitiems. Ilgą laiką „Chrysler“, kuriam priklauso „Jeep“ bei „Eagle“, pats priklausė „Daimler“ koncernui, o „General Motors“ ilgą laiką turėjo 20 procentų „Fiat“ akcijų (o „Fiat“ priklauso „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Lancia“, „Maserati“ ir kt.).
Carscoops.com spėja, kad kažkuriam Kinijos koncernui nupirkus FCA, dalis gamintojų kaip „Ferrari“ ar „Maserati“ galėtų būti atskirti ir išlikti nepriklausomi.