„Ferrari“ strategija „mažiau pardavimų – daugiau pelno“ pasiteisino

Italijos superautomobilių kompanija praneša apie itin pelningą pirmąjį šių metų pusmetį – kompanijos biudžeto pajamos padidėjo 7,1 procento – iki 1,7 mlrd. eurų (5,88 mlrd. Lt).
„Ferrari LaFerrari“
„Ferrari LaFerrari“ / „Ferrari“ nuotr.
Temos: 1 Ferrari

„Ferrari“ spaudos pranešime teigia, kad per pirmuosius šešerius 2013-ųjų mėnesius jie gavo 116,2 mln. eurų pelno. Kompanija pardavė kiek daugiau nei 3,7 tūkst. automobilių. Visgi, pusmečio laikotarpyje parduotų automobilių augimas buvo lėtesnis nei užfiksuotas per pirmąjį ketvirtį.

Nors ir gamintojas stengiasi sumažinti šių metų pardavimų skaičių iki 7 tūkst. automobilių, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Artimųjų Rytų šalyse, JAV ir Japonijoje užfiksuotas pardavimų augimas. Tuo tarpu bene svarbiausioje automobilių pramonės rinkoje, Kinijoje, per pirmąjį pusmetį parduota 50 „Ferrari“ modelių mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Daugiausiai šios markės automobilių parduota JAV, 1048 vienetai – 9 proc. daugiau per pirmąjį 2012-ųjų pusmetį. Teigiama, kad Europoje daugiausiai naujų „Ferrari“ įsigijo vairuotojai iš Didžiosios Britanijos (415 vnt., +6 proc.).

Gamintojo duomenimis, gerą paklausą demonstruoja ne tik V8 variklius turintys „California“ ir „458 Spider“, bet ir 12 cilindrų automobiliai: FF ir „F12 Berlinetta“.

„Ferrari“ pelnas neapsiriboja vien automobilių pardavimais – Italijos kompanija džiaugiasi, kad elektroninės parduotuvės pardavimai padidėjo 21 procentu, tuo tarpu Maranelo mieste esantį muziejų per pirmąjį šių metų pusmetį aplankė 140 tūkst. lankytojų – 30 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai