JAV gyventojai laukė šios reklamos – netiesiogine prasme. Tai yra JAV žmonėms skirtas vaizdo siužetas, reiškiantis, kad „FIAT 500 Abarth“ pagaliau pasirodo ir užjūryje. Tai galutinai buvo patvirtinta šiuo metu vykstančios Los Andželo automobilių parodos metu.
„FIAT 500 Abarth“ turi 1,4 l „MultiAir“ variklį su turbina, kuris išvysto 160 AG ir 230 Nm – vieną toną sveriančiam spuogui tokios galios – per akis.
Tad FIAT pradėjo reklaminę kampaniją už Europos ribų. Vienas pirmųjų jų kūrinių – nestandartinis ir netgi kiek įžūlokas. Galbūt šis siužetas bus įvertintas ir pasirodys netgi kokiame „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje?
Merginos žodžių vertimas:
- Į ką tu čia spoksai, a?
- Į ką spoksai (pliaukštelėjimas per veidą)?
- Tu mane nurenginėji akimis?
- Vargšelis... Negali padėti?
- Tavo širdis daužosi? Tavo galva sukasi?
- Pasimetei galvodamas, kad aš galiu būti tavo amžinai?
Visa tai apibūdina žmogaus, pamačiusio „FIAT 500 Abarth“, jausmus. Jeigu paprastas FIAT 500 gatvėje priverčia atsisukti, patikėkite – šie žodžiai tiktų ir jums, pamačius „Abarth“ modifikuotą 500.