Šio automobilio pirkėjais turėtų būti mamos, kurios išaugo iš stilingo mažylio „Fiat 500“, į kurį nebetelpa atžalos. Juk vaikiškos kėdutės ant galinės 500 sėdynės nesutalpinsi, o vežimėlis jo bagažinėn taip pat netilps. Taigi, pagal italų iš „Fiat“ koncerno logiką, joms turėtų puikiai tikti naujasis 500L: talpesnė bagažinė, galinės durys ir tokia pat stilinga išvaizda.
Naujas modelis tikrai erdvus, jo ilgis viršija 4 metrus, tad viduje lengvai tilps penki suaugę.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Fiat 500 L“ |
Salonas stebina ne tik erdve, bet ir daugybe nišų ir dėtuvių smulkmenoms susidėti. Sėdynės su dvispalviais apmušalais, panoraminis stoglangis – čia tikrai nejaučiamas erdvės trūkumas.
Bagažinės tūris taip pat pakankamas ne tik vežimėliui, bet ir visos šeimos mantai susikrauti.
Deja, aukštas kėbulas turi ir trūkumų. Niekur nesidėsi, tai fizika: aukštas kėbulas reiškia nekokį stabilumą posūkiuose. 500L ne išimtis. Kadangi tai gerokai didesnis automobilis, iš tikrųjų jis gaminamas visai ne ant „Fiat 500“ platformos. Italai šiam vienatūriui naudoja ilgesnę ir platesnę „Punto“ modelio platformą. Žinant, koks vidutiniškas posūkiuose yra „Punto“, galite suvokti, kad ir šis vienatūris nėra stebuklas. Italai darė viską, kad tik jis kuo mažiau linguotų, tačiau jiems nepavyko atsikratyti autobuso pojūčių. 500L nėra vikrus.
Aišku, niekas su tokia mašina nesiruošia štampuoti greičiausių ratų Kačerginės „Nemuno žiede“, todėl normalu, kad ir vairo mechanizmas yra pritaikytas manevruoti miestų gatvėse, o ne lakstyti užmiesčio keliukais.
Viduje – galybė įvairiausių komplektacijos pasirinkimų, galimi daugiau kaip 300 įvairių salono variantų.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Fiat 500 L“ |
Vidaus medžiagų kokybė vidutiniška, tačiau atrodo gražiai ir stilingai. Vidaus apdailos plastmasės nebrangios, bet salonas atrodo dailiai. Jį ypač pagyvina 5 colių skersmens lietimui jautrus ekranas.
Automobiliui garso aparatūrą kūrė kažkoks hip-hopo dievas „Dr. Dre“, tad „bumčikas“ čia turėtų skambėti pakenčiamai, o simfoninės muzikos gerbėjams teks pasiieškoti kitokio automobilio.
Informacija kavos maniakams. Už papildomą kainą pirmą kartą pasaulyje šiam automobiliui galima užsisakyti tikrą kavos aparatą. Tikrai. „Lavazza“ sukūrė nešiojamą aparatą, skirtą „Espresso“ kavai gaminti. Tai taip itališka! Vien šis aparačiukas neabejotinai pavergs nemažą dalį mamų. Fantastika!
Automobilis neturėtų būti brangus. Nors apie kainas Lietuvoje žinių dar neturime, tačiau turint omenyje, kad jis gaminamas naudojant ne naujus, bet jau atidirbtus komponentus, kainininkas pirkėjų neturėtų gąsdinti.
Taigi, jeigu planuojate įsigyti kažką panašaus, galite taupyti pinigus - netrukus jis pasieks Lietuvą.
Gamintojo nuotr./„Fiat 500L“ su įmontuotu kavos aparatu |
„Fiat 500L 1.4 16V FIRE 95 HP“ techniniai duomenys:
Vietų/durų skaičius: 5/5
Ilgis/plotis/aukštis: 4147/1784/1665 mm
Ratų bazė: 2612 mm
Bagažinės talpa: 343-1310 l
Variklis: 4 cilindrų benzininis
Darbinis tūris: 1368 kub. cm
Maksimali galia: 95 AG esant 6000 aps/min
Maksimalus sukimo momentas: 127 Nm esant 4500 aps/min
Varantieji ratai: priekiniai
Pavarų dėžė: 6 pav. mech.
Apsisukimo spindulys: 11,1 m
Masė: 1245 kg
Degalų bako talpa: 50 l
Maksimalus greitis: 170 km/h
Įsibėgėjimas: nuo 0 iki 100 km/h per 12,8 sek.
Kuro suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai 8,3/5,0/6,3 l/100 km
CO2 emisijos: 145 g/km
Kaina: n.d.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Fiat 500 L“ |