Leidinių duomenimis, bendrovės taip pat svarsto visiško susijungimo galimybę.
Pasak „The Wall Street Journal“, bendrovės pirmadienį gali patvirtinti, jog svarsto vadinamojo lygiųjų susijungimo galimybę.
Jeigu toks susijungimas įvyktų, būtų suformuota automobilių gamybos milžinė, kurios kapitalizacija sudarytų apie 37 mlrd. JAV dolerių ir kuri būtų pajėgi gaminti po 9 mln. automobilių per metus. Pagal automobilių gamybą susijungusioji bendrovė užimtų trečią vietą pasaulyje ir nusileistų tik Vokietijos „Volkswagen“ bei Japonijos „Toyota“.
Bendrovės taip pat svarsto kitą variantą – pirmajame etape apsikeisti akcijomis, o ateityje galbūt susijungti.
Automobilių gamintojos mano, jog toks sandoris joms galėtų padėti sujungti finansinius ir technologinius išteklius ir sėkmingiau konkuruoti besikeičiančioje pasaulio automobilių rinkoje.
„Renault“ sutiko atidėti visus planus artimiausioje ateityje susijungti su Japonijos „Nissan“, rašo „The Financial Times“. Taigi sandoriu su FCA gali būti taip pat siekiama padaryti spaudimą „Nissan“, kuri šiose derybose tiesiogiai nedalyvavo.
Tuo tarpu agentūra „Bloomberg“ rašo, jog naujasis aljansas ateityje galėtų pasiūlyti partnerystę „Nissan“ ir „Mitsubishi“. Tokiu atveju aljansas taptų neabejotinu pasaulio automobilių rinkos lyderiu ir gamintų apie 15 mln. automobilių per metus.
Sekmadienio duomenimis, „Renault“ ir FCA savo derybose jau buvo pažengusios į priekį ir svarstė įvairius susitarimo variantus, rašo „The Wall Street Journal“.
Pirmadienio ryte įvyks „Renault“ valdybos posėdis.
FCA kapitalizacija sudaro 20 mlrd. JAV dolerių, o „Renault“ – apie 17 mlrd. JAV dolerių.
Bendrovių pasiryžimas ryžtingiems žingsniams yra susijęs su iššūkiais, su kuriais šiuo metu susiduria pasaulio automobilių pramonė, pereinanti prie iš esmės naujų technologijų.
Pirmadienį bendrovės gali pranešti, jog bendradarbiaus, be kita ko, elektromobilių ir naujų automobilių gamybos platformų kūrimo srityse.
„Renault“ valdo 43 proc. „Nissan“ akcijų su balso teise, o Japonijos bendrovė – 15 proc. Prancūzijos gamintojos akcijų. 2016 metais prie aljanso taip pat prisijungė „Mitsubishi“, kurioje „Nissan“ priklauso trečdalis akcijų.
Pernai lapkritį Tokijo prokurorams suėmus buvusį „Renault“ ir „Nissan“ vadovą Carlosą Ghosną, nesutarimai tarp aljanso narių dar padidėjo. Manoma, jog C. Ghosnas prieš savo suėmimą siekė visiško „Renault“ ir „Nissan“ susijungimo.