„Bloomberg“ duomenimis, „Fiat“ prie derybų stalo kalbasi ne tik su „Bank of America“, bet ir su „Deutsche Bank“, „Goldman Sachs“ bei „BNP Paribas“. „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne tikisi, kad tai prives prie galimybės išpirkti likusį 41,5 procento „Chrysler“ akcijų paketą.
Neoficialiais duomenimis, „Fiat“ likusį „Chrysler“ akcijų paketą turėtų nupirkti šią vasarą. Visgi, visas šis sandoris nėra toks paprastas, kaip atrodo: mat, už „Chrysler“ akcijų dalį italams tereikia sumokėti 3,5 mlrd. JAV dolerių (apie 9,3 mlrd. Lt), tačiau negana to, „Fiat“ turi padengti ir JAV kompanijos skolą vyriausybei – apie 7,1 mlrd. JAV dolerių (18,87 mlrd. Lt).
Ne paslaptis, kad Sergio Marchionne to siekia su mintimi, kad sujungtos abi kompanijos padės konkuruoti su tokiomis pramonės gigantėmis, kaip „Toyota“, „General Motors bei „Volkswagne“. Tokiu būdu „Fiat“ taptų septinta pagal dydį automobilių gamintoja, masiniu būdu pardavinėsiančia „Fiat“, „Chrysler“, „Jeep“ bei „Dodge“ automobilius, tuo tarpu prabangių bei superautomobilių segmentuose jie savo pozicijas ir toliau laikytų su „Maserati“ ir „Ferrari“ mašinomis.