Sunkesniems modeliams – aštresnis variklis
„500L“, „500L Trekking“ ir „500L Living“ automobiliai yra kiek didesni ir sunkesni nei standartinis FIAT „500“ modelis. Būtent dėl šios priežasties FIAT nusprendė trims modeliams įpūsti šiek tiek daugiau galios.
Kitas variklis leis automobiliams pasigirti geresnėmis įsibėgėjimo savybėmis. „T-Jet“ agregatas išvysto 120 arklio galių ir 215 NM sukimo momentą. Tai leidžia FIAT „500L“ nuo 0 iki 100km/h pagreitėti per 10,2 sekundės ir pasiekti maksimalų 189 km/h greitį.
„TwinAir Turbo“ varikliai – per silpni
Tai, žinoma, nėra įspūdingi skaičiai, bet šis variklis kur kas pranašesnis, už tą, kuris šiuose modeliuose buvo diegiamas iki šiol. Pastaruoju metu į „500L“ ir kitus du modelius būdavo montuojamas 0,9 litro darbo tūrio „TwinAir Turbo“ variklis. Jo duomenys – 105 arklio galios ir 145 NM sukimo momentas. Įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h greičio šis variklis užtrukdavo 12,3 sekundės. Maksimalus deklaruojamas greitis – 180km/h.
Kol kas pardavinės tik Italijoje
Šiuo metu minėtus tris automobilius su naujais varikliais kol kas bus galima užsisakyti tik Italijoje. Priklausomai nuo modelio, jų kaina svyruoja nuo maždaug 69 tūkstančių iki 75 tūkstančių litų.