S.Marschionne neseniai paskelbė, kad „Fiat“ kartu su „Chrysler“ ruošiasi išleisti beveik 25,9 mlrd. litų. Tačiau didžioji šių išlaidų dalis iškeliaus už Italijos ribų. Būtent dėl to Italijos ministras ir kviečia pasikalbėti automobilių gamintojo vadovą. Tikriausiai bus kalbama, kaip galima padaryti, kad kiek įmanoma daugiau „Fiat“ išlaidų liktų vietinėje rinkoje.
Tačiau panašu, kad S.Marchionne nesiruošia būti įtikinėjamas. Geriausi jam matomi įrodymai, tai labai suprastėjusi Europos naujų automobilių rinka ir smukę „Fiat“ pardavimai. Pasak „Fiat“ vadovo, jeigu jie nesitrauks iš Europos, jiems gali tekti patirti dar sunkesnius išbandymus. Todėl šiuo atveju turėtų padėti bendradarbiavimas su „Chrysler“, kurie padėtų grįžti į JAV rinką.
O „Fiat“ koncernas ten ruošiasi grįžti. Jau kuris laikas ten parduodamas „Fiat 500“ mažylis, kuris tikrai sulaukė populiarumo. Taip pat ketinama atgaivinti ir „Alfa Romeo“ markę, kurios automobiliai taip pat bus pasiūlyta Amerikos rinkai. Labiausiai laukiami „Alfa Romeo Giulia“ ir „4C Competizione“, su kuriais Amerikos rinką pasieks ir „Giulietta“ bei „MiTo“. Panašu, kad „Fiat“ nebenori rizikuoti Europos rinkoje.