Italas pažymėjo, kad abi šios kompanijos niekada mašinų nesurinkinės kitose valstybėse. „Jeigu ir surinkinės – tokį sprendimą priims nebent naujas grupės vadovas“, – patriotiškai pridūrė „Fiat“ generalinis direktorius. Kažin, ar prašmatnių „Maserati“ ar kokio sportiško „Alfa Romeo 4C“ savininkai būtų patenkinti, žinodami, kad mašiną surinko kokie Čekijos ar Rumunijos meistrai.
Visai neseniai „Fiat“ į savo gamyklą Turine investavo 1 mlrd. eurų (apie 3,45 mlrd. Lt). Prabangesniems modeliams pritaikytoje gamykloje 5 tūkst. šios grupės darbuotojų dirbs prie visiškai naujų modelių surinkimo linijų, tarp kurių bus ir visureigis „Maserati Levante“ bei visiškai naujas šios markės automobilis, apie kurį oficialių žinių pramonėje dar nėra.
Marchionne pridūrė, kad „Maserati“ planuose nėra mažesnio modelio nei „Ghibli“ – mat, tai pakenktų prabangius automobilius gaminančios kompanijos prestižui bei įvaizdžiui.
Tuo tarpu „Levante“ visureigio debiutas 2015-ųjų pradžioje turėtų įjungti „antrojo kvėpavimo etapą“ šiai Italijos kompanijai – nuo to momento kasmet tikimasi surinkti po 70 tūkst. „Maserati“ automobilių.