Mat, vienas iš „VL Automotive“ savininkų, buvęs „General Motors“ valdybos narys Bobas Lutzas nusprendė iš bankrutuojančios „Fisker“ kompanijos įsigyti 25 taip ir neparduotus „Karma“ hibridus. Juose bus sumontuoti „Corvette“ modeliuose matytiems analogiški varikliai su 450 arba 638 AG. Pastarosios versijos turės ir mechaninius kompresorius – kaip ir „Corvette ZR1“.
Nors ir „VL Automotive Destino“ tiražas sieks tik 25 vienetus, ponas Lutzas sugalvojo, kaip praplėsti savo modelių tiražą. Ši kompanija „Fisker Karma“ savininkams pasiūlys transformaciją. Tiksliau – už 100 tūkst. JAV dolerių mokestį (apie 250 tūkst. Lt) bus siūloma atsisakyti elektros motoro, sunkių ličio-jonų baterijų bei papildomo jas kraunančio vidaus degimo variklio ir apsistoti ties galinga, grėsmingai riaumojančia V8 jėgaine.
Nepigi konversija, ar ne? Tačiau už tokį didelį mokestį „VL Automotive“ sumontuos ir kiek kitokias kėbulo apdailas, kad jų patobulinti modeliai išsiskirtų iš minios „pritildytų“ „Fisker Karma“.
Kuris automobilis, tiek pagal išvaizdą, tiek idėjiškai, jums atrodo patrauklesnis? Elektrinis „Karma“ su papildomu, baterijas kraunančiu vidaus degimo varikliu ar agresyviai kvėpuojantį V8 turintis „Destino“?
(Newspress.co.uk nuotr.)/„Fisker Karma“ |