Kadangi „Apple“ automobilis „iCar“ turėtų būti varomas elektra ir visiškai autonominis, prireiktų nemažai metų, kol tokia technologija būtų ištobulinta. Kitų gamintojų sukurtų technologijų pirkimas? Ne „Apple“ stilius.
Kita vertus, anksčiau sklandė gandai, kad „Apple“ ir BMW tariasi dėl bendradarbiavimo elektromobilių kūrimo srityje ir naujasis „iCar“ turės ličio jonų bateriją, identišką „BMW i3“. Analogiški gandai sklando ir dėl bendradarbiavimo su „Tesla“ kompanija. Tačiau tai – įmonių nepatvirtinti gandai.
Jau yra žinoma, kad ten, kur „Apple“ įkiša nagus, jie paprastai dominuoja. Baiminamasi, kad įžengusi į automobilių rinką, iš šios pramonės šakos pyrago „Apple“ iškąstų didelį gabalą.
Spėliojama, kad automobilis su obuolio emblema į kelius galėtų išreidėti 2020 metais.
Didžiausia „Apple“ konkurentė „Google“, jau parodžiusi savo sukurtą autonominį automobilį, rinkai jį pristatyti tikisi taip pat 2020-aisiais.
„Apple“ kelia grėsmę dėl didžiulio piniginio „raumens“. 2015 metų pirmo ketvirčio pajamos siekė maždaug 18 milijardų dolerių, o įmonė, kaip teigia „Forbes“, turi apie 180 milijardų dolerių „laisvų“ pinigų – daugiau nei bet kuri kita įmonė pasaulyje.
Skaičiai rodo, kad „Apple“ yra turtingesnė už visus 7, didžiausius automobilių gamintojus
Skaičiai rodo, kad „Apple“ akcijų vertė yra didesnė už 7 didžiausių pasaulio automobilių gamintojų kartu sudėjus: „Ford Motors“, „General Motors“, „Fiat-Chrysler“, „Volkswagen group“, „Renault-Nissan“ ir „Daimler AG“.